donderdag 27 mei 2021

Kerstkaart week 21

 


Zoals ik vorige week al vertelde zaten er in het pakket nog twee kaarten om te maken. En dat heb ik maar meteen gedaan. Ook deze vind ik erg leuk geworden, ook het mooi achtergrond afdrukje met dat huisje maakt het wel af. Dus deze doet ook weer mee met de challenge van 52 weeks to Christmas van deze week.


Over het materiaal kan ik alleen vertellen dat het een knipvel van Marieke is en ook het pakket is samengesteld door haar. Zij verkocht indertijd die complete materiaal pakketten om drie kaarten te maken.
Ik wens jullie nog een gezellige middag, ik ga straks nog naar de tandarts, hij ontdekte gisteren tijdens de controle een klein gaatje dusss....

Ik heb jullie reacties weer met veel plezier gelezen, heel hartelijk bedankt daarvoor.



19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig winters kaartje heb je gemaakt, mooi gedaan! Gezellig dat je er bij bent deze week. Succes bij de tandarts!
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart weer uit je gevonden pakketje! Lief plaatje, mooi model.
    Sterkte bij de tandarts zometeen Marian!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met dit winters tafereeltje. Ik was vanmorgen al bij de tandarts, en een uur te vroeg! Zo dom! Maar ik had geluk dat diegene voor mij niet is op komen dagen. Jij veel sterkte vanmiddag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje met dat lieve meisje!
    Heel veel sterkte bij de tandarts!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje met een mooi modelletje! Leuk dat plaatje erbij! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, het modelletje is zo mooi. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super mooie kerstkaart heb je gemaakt voor deze donderdag Marian, leuk dat plaatje en een heel gaaf modelletje ook
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit leuk gemaakt Marian hopelijk viel het mee bij de tandarts.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kerstkaart Marian.
    Leuk pakketje .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kerstkaart en door het leuke model ontstaat er echt diepte. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Marian.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook dit is weer een heel mooie kaart, leuk modelletje, toffe plaatjes!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook erg mooi. Erg leuk model en jammer om dit te laten liggen... je hebt toch nog twee mooie kaarten te dit pakket gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart, heel leuk met het mooie tafereeltje erbij.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke kaart Marian.
    Zo gaaf gedaan met het achtergrondje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marian, ik had hier wat kaarten gemist maar net als bij mij zien we elkaars kaarten meestal wel in clubland....Wat een gaaf pakketje had jij opgeduikeld tussen je hobbyspullen,je maakte er prachtige kaarten mee. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook dit is een leukert ,Marian ,
    Toch wel makkelijk ,dan hoef je niet zo na te denken en al het martiaal is aaan wezig,En wie wat bewaart ,die heeft wat !!!!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Marian! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi!! Marian

    Je gaat lekker met de kerstkaarten.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een heel MOOI kaartje gemaakt Marian met het pakketje van Marieke.
    Het is ook een heel MOOI model.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen