vrijdag 25 september 2020

Verjaardagen

 


Afgelopen woensdag was de vriendin van mijn kleinzoon jarig, dus daar moest ook een leuk kaartje naar toe. En vandaag is mijn dochter in Brabant jarig  , dus ook daar een mooie kaart voor gemaakt.




Deze kaart had ik eens gemaakt met de SOL van de kaartenkast, en zij vond die toen zo mooi , dus dacht ik die bewaar ik voor haar. Ik heb hem met teksten verder gepersonaliseerd voor haar, maar ben vergeten daar een foto van te maken. Ze was er erg blij mee. Ik kan nu natuurlijk niet aanwezig zijn op deze verjaardagen, dus dan is een extra mooie kaart wel zo leuk.

Ik heb gebruikt:
Dessin papier: Maja dessin: Denim & Girls en Little street Café 
Plaatje Maja Denim girls en ook little street café.en Country Garden /Noor design.
Schoenen: Ali
Tekst MD:LR 0651

Ik wens jullie een gezellig weekend en wil jullie nog hartelijk bedanken voor de leuke reacties op de vorige kaart.



6 opmerkingen:

  1. Allereerst,gefeliciteerd met je dochter Marian,Jammer dat je er niet heen kan,Je kaart voor haar is hartstikke mooi,dubbel blij zal ze daar mee zijn denk ik.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P S Je andere kaart is ook heel leuk !!

    WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker is een kaart fijn, vooral als je er zelf niet bij kunt zijn! EN ze allebei heel mooi. Die voor je dochter is wel heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de jarige jobjes Marian. Wat maakte je prachtige creaties.
    Een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow.....wat heb je twee GAVE kaartjes gemaakt Marian.....zo leuk gedaan allebei!
    Gefeliciteerd nog met de twee jarigen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Marian. Met de prachtige materialen van Maja. Toppertjes alle twee. Alvast een fijne zondag Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen