donderdag 10 september 2020

Kerstkaart week 37



 Blogger heeft me weer automatisch op de nieuwe blogger gezet, dus ik ga het weer opnieuw proberen of het nu wel lukt, want de vorige keer had ik er veel problemen mee en ben ik snel weer terug gegaan naar de oude versie. Maar de aanhouder wint nietwaar?

Dit is mijn kerstkaart geworden voor deze week. Een poosje geleden heeft Corinne Reijngoudt een online voorbeeld gemaakt met dit model kaart voor Studio Light. Ik vond het een erg leuk modelletje dus ben er ook mee aan de slag gegaan.

Deze kaart gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas

http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/09/kaart-week-37.html

Ik heb gebruikt:

Achtergrondplaatje:AK0076.

Dessinpapier: Cardboard patterns van Decotimecrafts

Alle figuurtjes op de kaart uit papier van Mintay of Craft O'clock

Slle met rendieren: COL 1340

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart en wens jullie nog een gezellige middag en avond.




17 opmerkingen:

  1. Dit is een heel werkje geweest maar met een heel mooi resultaat Marian. Prachtig die diepte erin verwerkt, dit is een kerstcadeautje in plaats van een kerstkaart ;)
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Marian en zeker een leuk model kaart mooi met de doorkijk fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een heel mooi modelletje Marian en het is een prachtig kaartje geworden. Blogger heeft mij ook alweer terug gezet in de nieuwe versie we zullen het ermee moeten doen maar een verbetering is het niet!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo is dat! Dit berichtje ziet er voor zover ik kan zien goed uit hoor. Even wennen inderdaad en soms wat ruziën met blogger, maar blogger en ik zullen er wel uitkomen. Jij vast ook!

    Gaaf model kaart, je kunt er zo lekker veel in kwijt. Erg mooi!

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toffe kaart met die doorkijkjes Marian!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk met de diepte erin. Echt een gaaf model kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Marian. Leuk model. Succes met de nieuwe blogger. Het is al beter dan in het begin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk model kaart,Marian.
    Weer mooi gedaan

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Marian. Leuk zo die doorkijk.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige doorkijkkaart Marian, je hebt er een leuk tafereeltje in gemaakt. Bij mij heeft blogger het ook omgezet naar het nieuwe, ik probeer het eerst ook maar weer, we zullen er toch aan moeten wennen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi model Marian....het is een leuke kaart geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het van de week geprobeerd met de nieuwe blogger maar kreeg tussen de regels zoveel ruimte dat ik snel weer terugging naar de oude hoor, zolang het nog kan....
    Wat een schitterend model maakte je Marian.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooie kaart met het doorkijkje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dit doorkijkjes !
    En ja , de nieuwe blogger .....
    Even wennen !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Marian ! Lijkt wel zo'n stukje van een oud cameratoestel waar je in kijkt! Leuk! Moet wel schrikken zijn als je blog er ineens anders uitziet en je zit er voor niets tussen. Ik heb toen ik de meldingen zag verschijnen bij blogmaatjes het al maar eens uitgetest met die nieuwe versie. Ik ben echter niet zo voor aanpassingen als het oude nog perfect (voor mij) werkt :) . Ik weet dat ik toen heel wat heb moeten prutsen om alles weer een beetje naar mijn hand te zetten. Maar het lukt wel. Veel plezier om je blog te 'her'ontdekken :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Succes met de nieuwe blogger!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen