zaterdag 1 augustus 2020

Liftkaart 3



Ik heb voor de challenge van "de Egel" toch een 3e kaartje gemaakt en deze keer een mannenkaart.Ik had de stans van de gitaar nog niet gebruikt, dus daar een kaartje mee gemaakt.

http://de-egel.blogspot.com/2020/07/juli-challenge-103.html

Ik heb gebruikt:

Dessinpapier: Pretty paperblocs: Men only, La Musique en Songbook.
Gitaar: LR 0657
Muzieksleutel: LR 0167
Stempel: Craft emotions.
Notenbalk: CR 1506

Ik heb jullie reacties weer met heel veel plezier gelezen en wil jullie daar hartelijk voor bedanken.


8 opmerkingen:

  1. Ook je derde inzending ziet er leuk uit Marian. Mooie kleuren vind ik dit en een leuke stans die gitaar. Ook de binnenkant heb je weer mooi gedecoreerd en extra leuk die binnenkant met radio.
    Nogmaals dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is erg leuk Marian, je bent niet te stoppen.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje is het geworden, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook al zo leuk geworden.Zo leuk met de gitaar en de muzieknoten. Dank je wel voor het meedoen bij ons van De Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer hoor!!!! Hier zal elke man blij van worden... leuk gedaan.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend model! Prachtig uitgedacht en uitgewerkt Marian!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met de gitaar, lekker stoer geworden. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen