dinsdag 11 augustus 2020

Geen dessinpapier 1


Bij de nieuwe challenge 104 
van "de Egel"  wordt een kaart gevraagd zonder dessinpapier.
Ik had nog een pakketje liggen met Hobby dots om te maken. Zulke pakketjes kocht ik altijd om tijdens de vakantie in de caravan wat te doen te hebben.
Maar komt nu goed te pas bij deze challenge , want ik gebruik geen dessinpapier. en er wordt weer wat gebruikt, wat er alweer een tijdje ligt.
Ik vind het toch wel een leuke kaart geworden.


Ik weet niet of het jullie opvalt , maar ik ben weer terug op de oude blogger. De kerstkaart van vorige week lukte goed met de nieuwe uitvoering. Maar toen ik zondag mijn kaart op de blog van Marianne design wilde plaatsen, lukte dat met geen mogelijkheid. Toen maar weer terug naar de oude nu het nog kon en toen lukte het wel, dus wat het is weet ik niet.

Iedereen weer hartelijk bedankt voor de leuke reacties op mijn kaarten.
Probeer het allemaal een beetje koel te houden en gezond.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dotkaart. Ik heb onlangs ook een paar gemaakt. Toen we Ameland waren... moet ze nog afmaken. Heb je toch even wat te doen. Leuk dat weer wat ouder spul opgemaakt hebt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hier gebruik ik ook weer meer oudere spullen want dat is eigenlijk ook erg mooi toch?!
    Jouw kaartje is in ieder geval super Marian. Wat een getob met dat blogger gebeuren...ik kreeg hem vorige week ook ineens bij het opstarten van mijn iPad smorgens...ik dacht oneeeeee maar kreeg nog de optie om de oude te gebruiken en dat heb ik snel gedaan...Zolang het kan, misschien zijn tegen die tijd alle kinderziektes eruit en dan weten onze andere blogvriendinnetjes misschien precies hoe het werkt...handiggggg hihi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje is het! Leuk dat je iets voor de dag haalde dat zo goed bij de nieuwe challenge past van de Egel. Dank je wel voor het meedoen bij ons ! En de Blogger... ik heb het idee dat een ingepland bericht altijd wel gepubliceerd wordt, maar een bericht dat je gelijk wil plaatsen niet. Heel vreemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful 💞 Love it!
    Hugs from your new follower and namesister 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geheel met elkaar. Dat maakt het alles tot een mooie kaart. Lastig zijn di veranderingen he? Ik moet niet te hard juichen tot nu toe gaat het goed. dank voor je deelname bij de challenge van de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen