zaterdag 13 april 2019

Starburstkaart


Het is lang geleden dat ik zo'n kaartje gemaakt heb, maar het is wel leuk om te doen.
En overal in blogland zie je ze verschijnen. In allerlei maten en vormen. Heel erg leuk en ook een fijn om restjes dessin-papier op te maken. En dit is mijn Starburst kaartje geworden.

Dit model kaart  wordt gevraagd bij de challenge 76 van "de Egel"
https://de-egel.blogspot.com/2019/04/april-challenge-76.html

Ik heb gebruikt:
Papier van verschillende Pretty paperblocs.
Ronde stansen van Crealies.
Plaatje:MB 0153
Label: LR0187
Strik: COL 1441
Tekst: Crealies.
 Ik wens jullie nog een gezellige middag en natuurlijk weer hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op mijn  vorige kaartjes.

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje ,Marian.
    Mooie kleurtjes .
    Groetjes ,Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het regent Starbust kaartjes in blogland, hihi Prachtig gedaan Marian
    lekker vrolijk is ie geworden in Lente sfeer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie starburst-kaart heb je gemaakt Marian. Mooi in die fleurige kleurtjes. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een zachte en lieve kaart geworden. Dank je wel voor het meedoen met de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen