dinsdag 30 april 2019

beterschap


Vandaag een kaartje gemaakt voor de challenge van "de Egel", daar is het thema
"Maak een LIFTkaart," Ik heb dat nog nooit gedaan dus weer een uitdaging, en ik hoop dat het is gelukt.
http://de-egel.blogspot.com/2019/04/april-challenge-77.html

Ik heb gebruikt:

Dessin papier: van Jeanine's art en
Happy bloc van Joy.
Label: Nestabilitie.
Stempel: Craft emotions.
Vogeltje:Lin & Lene design.
Plakparels uit eigen voorraad.

Ik heb de reacties op mijn vorige kaartje weer met veel plezier gelezen. Dank je wel daarvoor.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, Marianne .Goed gelukt toch.
    Mooie kleur, mijn kleur, blauw.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart!! Prachtig papier. Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle begin is moeilijk, maar je hebt het er SUPER GOED van af gebracht Marian. Je hebt een PRACHTIG beterschapskaartje gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prima gelukt zelfs Marian. Een mooie lift met lieve kleurtjes en mooi dessin-papier. Leuk om het vogeltje nog een keer boven de tekst terug te laten komen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie beterschapskaart marian. Leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen