donderdag 15 september 2016

Kerstkaart week 37



Goedemorgen,

Wat hebben we nog prachtige zomerse dagen in september. Dus we genieten er nog maar van.
Dus als het buiten te warm is , binnen toch maar een kerstkaartje gemaakt.
Dit model kreeg ik van de facebook groep Be- Challenged. Je krijgt daar een patroon en moet dat binnen de maand gemaakt hebben en de foto plaatsen. Ik heb van dit model een kerstkaart gemaakt.

Deze kaart doet ook mee met 52 weeks to christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/09/kerstkaart-week-37.html

Ik heb gebruikt:
Papier blokje Craft sensations.
Poinsetta's LR 0122 en LR 0142
Engel CR 1295
Tak LR 0244
Huisjes LR 0173
Ster Col 1392
Slee Col 1340
Stempel schouw Magnolia.

Geniet vandaag nog maar van deze heerlijke dag. En ik wil jullie nog hartelijk bedanken voor de leuke berichtjes op de vorige kaart. Ik heb ze met veel plezier gelezen.
Vanmiddag kom ik nog bij jullie langs hoor.


17 opmerkingen:

  1. Hoi Marian,
    prachtige kerstkaart heb je gemaakt, een mooie voorkant en een verrassende binnenkant,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik de voorkant zag, dacht ik: mooie CAS kaart...maar niet heus, want open kwam er nog veel meer moois tevoorschijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Marian !
    Leuk dit model !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig uit Marian - een supermooie kerstkaart is het geworden, heel leuk gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, toffe wikkel rond je kaart metddie mooie poinsettia!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marian, wat leuk om van dit patroon een kerstkaart te maken. Hij is erg leuk geworden en door het model is het bijna een cadeautje wat uitgepakt moet worden...mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi modelletje kaart, tof gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Marian!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kerstkaartje Marian...met een prachtige kerstroos op de wikkel...
    Ik moet ook nog aan de slag met dit modelletje...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart Marian!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerstkaart Marian.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi Marian!!
    We hebben zeker nog een super mooie nazomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Marian en verrassend als je de kaart open maakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super gave kerstkaart.
    De omslag alleen al is een plaatje,zo mooi

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad, echt nog schitterende na-zomer.
    Mooie kerstkaart, Marian. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen