donderdag 8 september 2016

Kerstkaart week 36


Hallo Dames,
Ik hoop dat het allemaal goed gaat want ik maak dit bericht nu op woensdag, omdat ik vandaag een dagje naar Vlieland ben met mijn vriendinnen. We gaan daar fietsen en het is nog steeds mooi weer, dus genieten nog maar. Kan vandaag ook niet bij jullie langs komen. Maar dat komt later nog wel. Allereerst wil ik jullie nog hartelijk bedanken voor de leuke reacties op de blauw/witte kerstkaart.

Deze keer een kaart gemaakt in het rood met een beetje blauw, weer lekker winters.
Deze kaart doet mee aan de challenge van 52 weeks to christmas
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2016/09/kerstkaart-week-36-en-uitslag-challenge.html


Ik heb gebruikt:
Plaatje MD EWK 1235
Prettty paperbloc Jingle Bells
Stempel CS0946
Sterrenmal DF 3408

Ik wens jullie nog een hele gezellige dag

Het is dus blijkbaar weer niet goed gegaan, dus plaats ik de kaart nu maar.



8 opmerkingen:

  1. Hoi Marian. Weer eenhel leuk kerstkaartje heb je gemaskt. Fijn dat je zo'n prachtige dag uitgezocht hebt. Het weer is super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kerstkaart Marian - supermooi gedaan.
    Hopelijk heb je een fijn dagje gehad.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerstkaartje Marian....en weer met zorg afgewerkt...
    hopelijk heb je een heerlijke fietsdag gehad...het weer was in ieder geval uitstekend...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart heb je er weer van gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart gemaakt.
    Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Marian! Mooie kleuren en een leuk plaatje.
    Hoop dat je een fijne fietsdag hebt gehad ...je had in eider geval mooi weer.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sterren stans, heb je gebruikt.
    het is een mooi kaartje geworden,jullie hadden mooi weer om te fietsen hé,en was het gezellig ??

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaart. Heel mooi in deze kleuren, het mooie plaatje en leuke details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen