donderdag 1 augustus 2013

Kopje Thee,


Hallo Dames,
Wat een weertje weer vandaag, nietwaar, op mijn balkon is het nu te warm, want heb er nu de zon vol op.En ondanks de grote parasol, veel te warm. Dus ben maar naar binnen gegaan. Hier is het koeler.
Verder heb ik nog geweldig nieuws, met de vorige kaart: "De Tuinkaart" heb ik de eerste prijs gewonnen. En ik heb hem nog wel op de valreep ingeleverd. Ik ben er natuurlijk heel erg blij mee, want het is een prachtige prijs van Marianne Design.
Vandaag wil ik weer een nieuwe kaart laten zien.
Gebruikt materiaal:
Pretty paperbloc  - Craftable CR 1237 - Creatable LR 0241 - Collectable  Col  1305 - Knipvel MB 0137 - Lint JU 0879 - Memorybox mal Pocket Gift Tag.
Ik wil jullie natuurlijk hartelijk bedanken voor de leuke berichtjes en de felicitaties bij de tuinkaart.
Ik wens jullie nog een gezellige avond en maar weer tot de volgende kaart.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marian. Deze is ook prachtig. Wij hebben vandaag weer heerlijk gefietst, nu bij sloten, Balk, Oudemirdum dat was heerlijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje van een kaartje en leuk gedaan maar mag ik mijn thee af laten koelen en dan ijsblokjes erin!! hihihiihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een HEERLIJK kaartje is dit Marian.
    Enneh.....op de valreep kan ook PRIMA zijn.....dat blijkt maar weer. Van ♥-e Gefeliciteerd.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een toppertje is het weer zeg! Ik ben er weg van! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi marian,

    Gefeliciteerd met je prijs, wat leuk.
    Ook dit kaartje ziet er weer leuk uit.
    Toch jammer soms dat die tekst stempels niet echt mooi willen afdrukken, ook ik heb daar last van, welke inkt gebruik jij ervoor??

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen