zaterdag 3 augustus 2013

Goede Reis

Hallo Dames,
Hebben jullie de warmte weer doorstaan? Het is nu gelukkig koeler, maar toch nog mooi weer.En hier hebben we  geen onweer gehad afgelopen nacht. Er staat wel heel erg veel wind (windkracht 6) terwijl het skûtsjesilen afgelopen week kampte met te weinig wind, ging de zeilwedstrijd vandaag niet door,vanwege teveel wind. Ook de zeilwedstrijden van de Sneekweek hadden er last van.

 Deze vakantie kaart heb ik gemaakt om mee te doen aan de wedstrijd van Hobbynu: de opdracht: "Vakantie." met Marianne Design artikelen.
http://hobbynu.nl/weblog/marianne-design-kaartenwedstrijd-28
Ik heb gebruikt: Knipvel 3DHM0039 - Creatable LR 0233 - LR 0208 - LR 0274 - Pretty paperbloc Vintage Journey. .
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden. Ook vind ik het erg leuk dat jullie telkens weer de moeite nemen om bij me langs te komen . En een berichtje achter laten. Ik lees ze met veel plezier.
Ik wens jullie nog een gezellig weekend.

8 opmerkingen:

  1. Hallo Marian.

    Prachtige kaart, mooie mallen en papier heb je gebruikt.

    Fijn weekend.
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat hebben we nu lekker weer Nu nog een beetje minder wind en dan is het perfect
    Je kaart is heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marian, een prachtige zonnige vakantie kaart. Leuk mallen heb je gebruikt. En leuke materialen van MD. Geweldig. Vandaag was het heerlijk. Genieten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke ne vrolijke snoesje kaart ... leuk he die camera ??? hij is toppie hoor!

    Gr Antoinete

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marian,

    We blijven alles op de voet volgen als het kan en ik vindt het zelf ook altijd leuk om een reactie te krijgen.
    Ook dit is weer een leuke vakantie kaart, wat is die camera eigenlijk groot. ik heb hem zelf niet.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart gemaakt! ik heb dat mooie papier ook maar durf nog niet in te knippen....en als ik zie hoe jij je kaart hebt gemaakt blijf je ook veel van dat papier zien. dat vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Joke,
    Vandaag ben ik een rondje aan het maken langs een paar blogmaatjes en ben nu dus op bezoek bij jou. Er viel weer heel wat moois te bekijken en ondanks het warme weer heb je toch weer wat kaarten geplaatst.
    O ja, ik blijf je volgen hoor. Moet nog even uitdokteren hoe en wat. Maar het komt vast goed.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen