Ook tijdens deze snikhete dagen is het Kerstkaarten-donderdag en heb ik een kerstkaartje gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas. Deze keer is het een schudkaart geworden met sneeuw. Ik dacht er wat verkoeling bij te vinden maar dat viel een beetje tegen.
Ik heb gebruikt:
Embossingmal: Swiss Dots
Snow globe: CS 1910
Plaatje: VK9649
Denneboom: Craftlab CCL-ES-CD874
Tak: Studio light.
Poinsettia: Joy craft.
kleine plaatjes: Craft O'clock.
Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart. Geniet van deze zomerse dagen, van mij mag het wel een tandje minder , maar we zullen niet mopperen.
Groetjes van Marian.

Wat leuk die muis in de schudbol, daar zal het nu goed toeven zijn! Je hebt er een mooie kaart van gemaakt. Probeer je maar rustig te houden met dit warme weer, hier is het bloedje heet. Fijne dag!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Een dot van een kaart, wat een lief leuk plaatje een echte kerstkaart.
BeantwoordenVerwijderendit leuke plaatje met die schattig muis is goed vertegenwoordigd vandaag, maar alle drie zo mooi en verschillend.
BeantwoordenVerwijderenDeze schuddebol met fluffy sneeuw is ook prachtig, knap dat je met die hitte er nog een schudkaart van hebt gemaakt, zou bij ons de temperatuur zeker stijgen ,(zijn er heel slecht in).'
Prachtig kaartje.
Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Haha, deze leuke muis is vandaag favoriet , ik heb hem nu 3x gezien maar dit is de eerste in een sneeuwbol. Wat een mooie kaart Marian, blijft extra leuk een schudkaart. Mooi afgewerkt met feestelijke decoratie. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Superleuke muis in de snowglobe , staat er Cool bij .
BeantwoordenVerwijderenFijne donderdag gewenst, groetjes v Epie
Hey Marian,
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke schudkaart heb je gemaakt.
Als we nu eens afspreken dat we tegen volgende week allemaal sneeuw gaan gebruiken op onze kaarten, zou het dan niet gaan afkoelen?
Liefs,
Nancy
Wat een prachtig kerstkaartje Marian! Zo leuk in die globe.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Suzan
DT52WTC
Creaties Suzan op FB
Leuke schudkaart, Marian! Dit is zo'n schattig plaatje!
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Waar haal je de moed vandaan? Een heel erg leuk verkoelend kaartje, hihi. Erg mooi gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi kaartje met het schattige muizenplaatje, leuk in de globe
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Wat een gave schudkaart !!!
BeantwoordenVerwijderenZiet er COOL uit !
groeten Ineke
DT 52 WTC
Wat een schattige schudkaart met dit lieve plaatje. Hier kun je nu ook niet buiten zijn. Zelfs in de schaduw niet… zit binnen te knutselen… laagje pitje. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige kerstkaart Marian.
BeantwoordenVerwijderenZo leuk dat schut gedeelte.
Leuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne