donderdag 25 juni 2026

Kerstkaart week 26

 


Ook tijdens deze snikhete dagen is het Kerstkaarten-donderdag en heb ik een kerstkaartje gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas. Deze keer is het een schudkaart geworden met sneeuw. Ik dacht er wat verkoeling bij te vinden maar dat viel een beetje tegen.



Ik heb gebruikt:
Embossingmal: Swiss Dots
Snow globe: CS 1910
Plaatje: VK9649
Denneboom: Craftlab CCL-ES-CD874
Tak: Studio light.
Poinsettia: Joy craft.
kleine plaatjes: Craft O'clock.

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart. Geniet van deze zomerse dagen, van mij mag het wel een tandje minder , maar we zullen niet mopperen.
Groetjes van Marian.

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk die muis in de schudbol, daar zal het nu goed toeven zijn! Je hebt er een mooie kaart van gemaakt. Probeer je maar rustig te houden met dit warme weer, hier is het bloedje heet. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dot van een kaart, wat een lief leuk plaatje een echte kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit leuke plaatje met die schattig muis is goed vertegenwoordigd vandaag, maar alle drie zo mooi en verschillend.
    Deze schuddebol met fluffy sneeuw is ook prachtig, knap dat je met die hitte er nog een schudkaart van hebt gemaakt, zou bij ons de temperatuur zeker stijgen ,(zijn er heel slecht in).'
    Prachtig kaartje.
    Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, deze leuke muis is vandaag favoriet , ik heb hem nu 3x gezien maar dit is de eerste in een sneeuwbol. Wat een mooie kaart Marian, blijft extra leuk een schudkaart. Mooi afgewerkt met feestelijke decoratie. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke muis in de snowglobe , staat er Cool bij .
    Fijne donderdag gewenst, groetjes v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marian,
    Wat een super leuke schudkaart heb je gemaakt.
    Als we nu eens afspreken dat we tegen volgende week allemaal sneeuw gaan gebruiken op onze kaarten, zou het dan niet gaan afkoelen?
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kerstkaartje Marian! Zo leuk in die globe.
    Groetjes Suzan
    DT52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke schudkaart, Marian! Dit is zo'n schattig plaatje!
    Fijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar haal je de moed vandaan? Een heel erg leuk verkoelend kaartje, hihi. Erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het schattige muizenplaatje, leuk in de globe
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave schudkaart !!!
    Ziet er COOL uit !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen