donderdag 5 september 2024

Kerstkaart week 36

 


Deze keer heb ik een geborduurd kerstkaartje gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas, want daar wordt deze keer gevraagd om een kerstkaart met een gnome er op.
Ik had nog dit leuke knipvel en heb gekozen voor een gnome vrouwtje.


Ik heb gebruikt:
Borduurpakketje: Stitch & Do
Plaatje: CD 12099
Tekst: Stickerboekje Studio Light: Stic22
Boompjes: eigen voorraad.

Hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaart
Groetjes van Marian.

20 opmerkingen:

  1. wat een mooi borduurkaartje met het leuke plaatje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Marian. Leuk patroon en het plaatje past er heel mooi bij. Mooie kleuren. Ik heb ook wat patroontjes geprikt. Had ook weer eens zin om te borduren. Het is wel leuk om te doen. Dit soort kaarten blijf ik mooi vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart, Marian. Prachtige combinatie van borduurwerk en plaatje!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart met n echtpaartje gnomes en knap borduurwerk
    Gezellige donderdag grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk deze kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met het borduursel erop en met de prachtige gnomes. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super mooi geborduurd, en wat een schattig plaatje prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kerstkaart.
    Tof plaatje en een prachtig borduurwerkje eromheen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met mooi borduurwerk en een leuk plaatje.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig plaatje heb je gebruikt en je borduurwerk ziet er tiptop uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig plaatje in mooie kleuren Marian. Mooi ingelijst in je fraai geborduurde patroon, heel fijntjes en feestelijk.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig borduurkaartje Marian!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie geborduurde kerstkaart met leuk plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi geborduurde kerstkaart, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met dit geborduurde patroontje en het leuke winterse gnome plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is ene heel mooie Marjan! Prachtig patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi borduurwerk en de kleuren heel mooi doorgevoerd.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel lief kaartje en mooi borduurwerk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vanmorgen zat ik op het blog bij 52weekstochristams te kijken en zag ik jouw kaart, die sprong er voor mij meteen uit, wat een mooie kart met het borduurwerk er op. Daarom ben ik je blog eens gaan bezoeken en bekijken, echt mooie en leuke kaarten zie ik voorbij komen. ik ben je maar meteen gaan volgen. Groetjes Marjolijn. Een nieuwe volger dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Marian,
    Ik dacht hier al gereageerd te hebben, maar da's blijkbaar niet waar... Het was ook een erg druk weekend.
    Wat een super mooie kerstkaart maakte je vorige week. Leuk plaatje en mooi met het borduurwerk erbij.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen