donderdag 29 augustus 2024

Kerstkaart week 35

 


Ook deze week laat ik een kerstkaartje zien die ik met die mooie plaatjes van Marianne design heb gemaakt. Het is weer een dieptekaart . Het plaatje was al druk genoeg dus heb ik er alleen wat glitters op gedaan, ik hoop dat dat te zien is op de foto.

Deze kaart  weer gemaakt voor 52 weeks to Christmas.


Ik heb gebruikt:
Plaatje: EWK 1295
Mal: LR 0568
Glitterlijm: Card deco

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaarten en wens jullie nog een gezellige zonnige dag. Lekker genieten van de  nog steeds mooie zomerse dagen.
Groetjes van Marian.

10 opmerkingen:

  1. Een mooie dieptekaart met een sfeervol plaatje Marian. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marian !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke gezellige kerstkaart, de glitters denk ik er wel bij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dieptekaart met dit mooie plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi dieptekaartje. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dieptekaartje en de glitters zijn goed te zien hoor. Toevallig heb ik vanmiddag ook weer een dieptekaartje gemaakt (is een DT kaartje dat 3-10 pas op mijn blog komt).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Marian,
    Wat een super leuke dieptekaart maakte je met het mooie nostalgische plaatje met de volkswagenbus...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie dieptekaart. Door het mooie plaatje heeft de kaart niet meer nodig!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel sfeervolle kaart, de glitters geven het plaatje net wat extra's. Fijne dag Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie dieptekaart, Marian! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Bedankt voor je verhuiskaartje!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen