donderdag 9 november 2017

kerstkaart week 45

 
Deze week op kerstkaarten donderdag een kaart met een revolvingmal. van Nellie Snellen..
Het achtergrondpapier is van Craft emotions , de takjes en de kerstster zijn mallen van Marianne Design.
Het plaatje is van een knipvel van Amy design.

Deze kaart doet weer mee met de challenge van 52 weeks to christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/201711/kerstkaart-week-45-en-uitslag-challenge.html

Ik wil jullie natuurlijk weer hartelijk bedanken voor de veel leuke reacties op de vorige kerstkaart en ik ga proberen vandaag ook nog bij jullie langs te komen. Anders wordt het morgen, want ga vanmiddag naar mijn dochter en we gaan vanavond samen naar de musical "My Fair Lady".
Dat is nog een verlaat verjaardagscadeautje. Ik heb er veel zin in want deze musical heb ik nog samen met mijn ouders gezien in 1960 in het oude Luxor theater in Rotterdam. Ik was toen 14 jaar.
Dus ontzettend veel zin in. Ik wens jullie ook nog een hele gezellige dag.


24 opmerkingen:

  1. Even in de vergroting gekeken wat een revolvingmal was Marian, ik dacht dat er een mooi lijstje om het plaatje zat..hihi. Het is me duidelijk, ziet er erg mooi uit met dat prachtige 3d plaatje erin. Ik vind het een mooie feestelijke kerstkaart.
    Héél veel plezier bij de musical vanavond maar dat gaat vast wel lukken ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, Marian. En wat een leuke dag, met je dochter naar My Fair Lady. Ik kwam bij het opruimen in mijn ouderlijk huis de originele lp nog tegen. Heel bijzonder dat je nu zoveel jaar later weer naar die musical gaat. Veel plezier!
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt of het plaatje voor die revolvingmal gemaakt is. Het past er supermooi op. Ik wens je een heel gezellige avond met je dochter bij "My Fair Lady" leuk nog zo'n verlaat verjaardagscadeau! Geniet ervan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie mal is dat! Een mooi klassieke kaart is het geworden vin dik! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Veel plezier bij de musical! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marian!
    veel plezier met de musical.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Marianne!
    Fijne avond gewenst, een gouden momentje word dat voor jullie,geniet ervan.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Marian...weer super netjes afgewerkt
    en veel plezier samen met je dochter naar die musical...dat is echt genieten...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sfeervolle kaart met die kaarsjes ! Geniet van de musical ! Groetjes, en fijne donderdag, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat je met je dochter naar de musical gaat Marjan!
    Je kaartje is prachtig....beetje chique!
    Groetjes en veel plezier,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en elegante kaart, prachtig ! Geniet van je musical-avond ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart, mooi gemaakt! Geniet ervan vanavond.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie stijlvolle kaart Marian!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kaart Marian. deze plaatjes vind ik ook zo mooi. leuk gemaakt met deze mallen. veel plezier vanavond. het wordt vast leuk. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje hoor Marian. Mooie mal en plaatje!
    Veel plezier vanavond!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi Marian !!!!!

    groeten Ineke DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. weer een woord bijgeleerd, revolvingcard!
    Heel mooie kaart Marian!
    Geniet van je musicalavondje!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart, Marian.
    En een fijne avond gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Marian! En wat leuk dat je naar My fair lady gaat. Ik ben benieuwd hoe je dat nu ervaart.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooi kerstkaartje weer ,Marian ,Ook de kerstkaartjes hieronder zijn super.Wanneer je dit leest, ben je heerlijk met je dochter uit geweest,Ik hoop dat je een gezellige avond had

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaart Marian,
    wens jullie een gezellige avond,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Chique kerstkaart Marian , met een gouden randje .
    Alvast een héél mooi weekend van ....
    Epie. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje, Marian.
    Hoop dat je genoten hebt, samen met je dochter.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen