maandag 20 november 2017

5 december.



Afgelopen weekend nog een paar Sinterklaas kaartjes gemaakt. Dus in de loop van de week ga ik ze versturen. Op het eerste kaartje heb ik het nieuwe achtergrondpapier gebruikt wat is uitgebracht door Marjolein Zweed. Past mooi bij Sinterklaas en ook bij de kerst en winter kaarten.natuurlijk.

http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/11/challenge-40-alles-geht-mit-marianne.html

De leuke reacties op de vorige kaart heb ik met veel plezier gelezen, verder wens ik jullie nog een gezellige avond en tot de volgende kaart.



5 opmerkingen:

  1. Wat twee enige sinterklaaskaarten Marian. Alles heel erg leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En deze twee zijn ook al zo leuk, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik maakte vandaag ook sint-kaartjes, was er blij mee, maar als ik jouw hemels mooie achtergrond zie, waw!
    ze zijn supermooi!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig! Wat een leuke kaartjes! Zo gaaf gemaakt
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen