maandag 19 juni 2017

Vergeet niet te genieten


Deze keer een lekker zomers kaartje met wat verkoeling op het water.
Want op mijn balkon kan ik nu niet zitten, veel  te warm, dus maar mijn hobbykamer opgezocht om nu even dit kaartje te plaatsen.

Deze kaart doet mee met :
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/06/challenge-18-anything-goes-with-minimum.html

http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/06/challenge-35-alles-geht-mit-marianne.html

Ik heb  gebruikt:
Pretty paperbloc: Nautical.                                    
Schelpen: LR 0230
Vuurtoren: LR 0231
Meerpaal CR 1277
Meeuwen CR 1277
Label CR 1212\Stempel ECO 0163
Anker en schelp LR 0232
Achtergrond: IT 595
Zee stempel: TC 0838
Zeehond: HT 1621.
Touw CR 1405
Schip: LR 0416.
Visnet CR 1409.

De reacties op de vorige kaart heb ik weer met veel plezier gelezen.





9 opmerkingen:

  1. Je titel is helemaal waar Marian.....en wat een leuke kaart zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke titel Marian en een prachtige kaart in dit model. Superleuk gemaakt met de mallen combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie zomerse kaart, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Met mooi materialen en details en de zeehond wat een schatje
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Marian met een pakkende titel. Die zeehond op de voorgrond is zo leuk,die ligt er heel lekker bij. Helemaal top gemaakt, ik hoor de zee haast ruisen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje! Veel te zien en passend bij dit mooie weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, leuk model. Mooi hoe de zeehond aan het spelen is in de golven van het schip. Pfff, zou ik nu ook wel willen, even afkoelen.
    lieve groetje Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou ook wel op het water , nee INNNN het water wilen zitten, Marian! Maar ja gaat lastig met je been in het gips, blegggggg. Het is een schitterende kaart en heel leuk model, xxx. Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen