donderdag 8 juni 2017

Kerstkaart week 23


Vanaf vandaag weer de wekelijkse kerstkaart, de afgelopen 3 weken was ik  in Brabant bij mijn dochter, zoals ik jullie in de vorige post vertelde. Dus kon ik geen kerstkaartje plaatsen.

Deze doet weer mee met de challenge van 52 weeks to Christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2017/06/kerstkaart-week-23-en-uitslag-challenge.html

Ik heb gebruikt:
Papierblokje:Winter paperbloc Joy.
Ronde stansMD LR0388
Plaatje Knipvel MD:IT 562
Plaatje koetje Nellie Snellen
Schaatsen Amy ADD 10003
Winter: Joy 6002/2033

Ik heb zo meteen een vergadering, maar daarna kom ik echt even bij jullie langs wippen hoor.
En wil ik jullie nog hartelijk bedanken voor de leuke reacties op de laatste posten.
Verder nog een gezellige middag gewenst.

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart Marian. leuk detail met het koetje? ervoor. grappig, speels. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaart. Heel mooi gedaan!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart ...grappig plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dit winterse kaartje Marian...heel mooi tafereeltje op het plaatje en het schattige koetje maakt het helemaal af

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk winters !!!
    Leuk !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marian,

    Wat een ontzettend lieve mooie grappig kerstkaart.
    Heb zelf nog geen kerstkaartjes gemaakt....

    Hoop dat je genoten heb aan de andere kant van het land bij
    je dochter.

    Lieve groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, dat koetje is echt een leuke toevoeging!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, dat moderne koetje als extra op de mooie nostalgische kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappig koetje op je kerstkaart... heel mooi
    Groetjes
    Nancy Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart, mooie kleurtjes en grappig koetje!
    Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging.
    grtz.Colien
    (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die koe! Mooi afgewerkt kerstkaartje, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kerstkaart is dit, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kerstkaartje heb je gemaakt Marian!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk en grappig kaartje heb je gemaakt marian!
    Fijne avond nog, lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kerstkaartje Marian!!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kerstkaart, ik schoot gelijk in de lach om de koe.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooie kerstkaart, leuk met dat koetje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen