zondag 21 juni 2015

Bloemen


Daar ben ik alweer met een kaartje, met dit onbestendige weer is het ook maar het beste om in je hobbykamer te zitten. Mij straf je daar echt niet mee.
Ik zag dat er nog een challenge was bij Dutch Doobadoo, dus maar aan de slag gegaan  met de sketch.
Model kaart gemaakt met de  Dutch Shape Art mal Rose.
De mal nogmaals uitgesneden maar toen een maatje kleiner  en daarvoor een blokje gebruikt van Studio Light : Janneke Brinkman..
Daar zijn de andere stukjes DP papier ook van.
De ronde mal is van Joy crafts 6002/0379
Het ronde plaatje is ook van Janneke Brinkman, ook uit een blok van Studio Light.
De bloemen zijn ook stansmalletjes van Joy 6002/0024.
Een kantje uit eigen voorraad.

Met deze kaart wil ik meedoen aan :

Ik wens jullie nog een gezellige zondagmiddag en ik heb weer genoten van de leuke reacties op de vorige kaart.






11 opmerkingen:

  1. Hoi Marian. Wat een prachtige bloemenkaart. Wat mooi met deze mal! Fijne zondag nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemenkaart, Marian. Erg originele uitwerking van de schets zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marian...een prachtig kaartje is het geworden....leuke sketch.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marian,
    Al weer zo'n mooi kaartje,ook de creatie die hieronder staat is een mooitje.
    Ja,het is toch waardeloos dit weer,het is maar goed dat we deze hobby hebben hé !!!!!!
    Maar geef mij toch maar een zonnetje !!!!!!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe bloemenkaart!
    Ook ik ben aan de knutsel, trouwkaartje voor mijn broer die op 30 juni trouwt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marian,

    Wat een ontzettend mooie bloemenkaart.
    Ik had ook al even naar die challenge gekeken maar ja
    heb die mal niet........

    Lieve groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een pracht van een bloemenkaart Marian - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Marian...heel mooi zijn die pioenrozen erop...en dat samen met die andere accentjes een schitterend geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een romantische kaart Marjan, leuk met pioenrozen (mijn favoriete bloemen),
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele mooie kaart, echt mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie romantische kaart met prachtig papier
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen