vrijdag 12 juni 2015

25 december

Hallo Dames,
Ik weet niet of jullie mij gemist hebben. maar ik ben heerlijk een aantal dagen bij mijn dochter in Brabant geweest. Ik heb een heel gezellige vakantie gehad. En omdat het nu ook hier een beetje zomer is, moest ik me er wel toe zetten vandaag om weer een kerstkaart te maken. Maar het is gelukt.
Voor mij de eerste keer dat het vorige week niet gelukt is. Dus nu kaart 23.

Het dessinpapier is van een Pretty paperbloc -, de ster is van Joy 6002/2020 - de slee een craftable van MD CR 1257 - het plaatje van een stansvel van "the Hobby House ".

De kaart gemaakt voor het blog van 52 weeks to christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2015/06/kerstkaart-week-24-en-uitslag.html

Alsnog allemaal hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart.
Ook zag ik dat ik er weer een nieuwe volger bij heb. Hartelijk welkom Ans, ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Ik wens jullie morgen een gezellige zonnige dag, en hoop dat het niet te warm wordt.
Maar geniet er van, want daarna wordt het weer minder.

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Marian. Leuk dat plaatjes van het kindje op de slee. Echt winter. Gezellig dat je weer mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die slee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt Marian - superleuk gedaan met dat sleetje erbij.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marian welkom terug! Super leuk dat je er een aantal daagjes tussenuit bent geweest! Jouw kerstkaart is super leuk :) Leuke touch de slee met het strikje!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo even een paar dagen ertussen uit!
    En wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje,Marian.
    Fijn ,dat je een paar gezellige dagen bij je dochter bent geweest.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marian. Wat een prachtige kaart met dit plaatje Knap dat je iedere week nog een kerstkaart kan maken. Het lukt mij even niet meer. Wijzigen veel onderweg met de fiets. Dus zelf niet zoveel op de blogs. En af en toe een kaart maken. Vandaag met mijn moeder weer zitten kaarten maken. Gezellig dat je naar je dochter bent geweest. Fijn weekend alvast . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart
    dat sleetje doet het er erg leuk bij

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi marian....leuk toch zo ff relaxen bij je dochter....Ook ik moet me er toe aanzetten om een kerstkaartje te maken...en de blogjes moeten soms ook wachten op een reactie..
    maar dit kerstkaartje is toch weer heel mooi gemaakt
    heel lief plaatje erop...en weer prachtig afgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoop dat je heerlijk genoten hebt van je dagen in Brabant. Je kerstkaart is heel mooi, mooi dp en plaatje dan heeft een kaart niet veel meer nodig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat je een supertijd hebt gehad in Brabant. Prachtige kerstkaart en de Hobbyhouse afbeeldingen zijn altijd zo lief!

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je in Brabant was....leuk is het daar he....ik woon er al mijn hele even.
    Je kerstkaartje is prachtig Marian.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen