woensdag 22 april 2015

Verjaardagskaart en prijs.

Dit is de kaart die ik voor mijn dochters verjaardag  heb gemaakt. Het is een easelkaart met een soort fotolijstje. Chantal v.d. Horst heeft er weleens een sol van gegeven, dat was toen voor een kerstkaart. Maar nu had Miranda Slagboom er ook weer een workshop van gemaakt bij het Cards en  scrap challengeblog. Een frame-easelkaart heet het officieel. Dat vond ik wel een heel leuk idee om te maken.
Ik heb een Magnoliastempel ingekleurd met copic-markers. Het kaartmodel is weer een mal van Dutch Doobadoo. de ingekleurde bloemetjes  en de bloemenrand van Marianne design. De randen langs het plaatje en de tekststempel van Joy. Het dessinpapier is van Maja.

Dan kan jullie nog wat laten zien. Tot mijn grote verrassing heb ik de candy van Petra de .Peffer gewonnen. De zes grote nieuwe blokken met scrappapier van de |Action, plus (ja schrik niet) de 6 stempelsets er ook nog bij. Toen ik het pakket uitpakte was ik er helemaal beduusd van zoveel in één keer te winnen.

Dus ik wil de firma bij deze heel hartelijk bedanken en ik heb ze beloofd dat ik wat kaartjes zou laten zien met dit materiaal.
Dus ik ga mijn best doen.

Alle trouwe volgers die steeds langskomen en een berichtje achterlaten vind ik helemaal super en jullie worden weer hartelijk bedankt.
Dat was het  voor vandaag, morgen komt er natuurlijk een kerstkaartje.
Vanavond ga ik naar een lezing van André Kuipers dat lijkt me ook heel erg interessant.


8 opmerkingen:

  1. Wauw wat gaaf zeg deze leuke prijs, ben benieuwd wat voor leuks je ermee gaat maken.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Marian. En wow...wat een super gave prijs heb je gewonnen. Veel plezier ermee, maar dat gaat vast wel lukken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en gefeliciteerd met je prijs, ziet er goed uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat je ook een frame-easel gemaakt weer hebt meis! Hij is superssss! En geniet van je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend GAAF voor je deze prachtige prijs....daar gaan we vast weer hele mooie kaartjes van zien komen. Je kaart voor je dochter is heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Marian! Wat een mooie framekaart heb je gemaakt voor je dochters verjaardag! Zo mooi ingekleurd en het designpapier en de rozenborder staat er zo lief bij! Echt geweldig :) Gefeliciteerd met je prijzenpakket!!! Ik ben benieuwd naar al het moois dat jij ermee zal gaan maken :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een super leuke kaart Marian en gefeliciteerd met je gewonnen Candy

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige easelkaart heb je voor je dochter gemaakt. Wat een gaaf prijzenpakket heb je gewonnen, daar kunnen weer heel wat kaartjes mee gemaakt worden. We wachten vol spanning.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen