donderdag 2 april 2015

Kerstkaart week 14


Deze keer alweer kerstkaart week 14, En nog steeds op schema.
Dit kaartpatroon al eens op  internet tegen gekomen , vond het meteen erg mooi. Heb er wel mijn eigen draai aan gegeven, maar weet helaas niet meer van wie. Weer gemaakt voor 52weeks to Christmas:http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2015/04/kerstkaart-week-14.html

Weer eens een Designable mal gebruikt DS0914, knipvel IT 558, tekststempel CS0854 en CR 1212.
De hertjes zijn van Nellie Snellen SD035, de kerstballen een memoryboxmal.

Ik wil jullie weer heel hartelijk bedanken voor de vele bezoekjes aan mijn blog en de leuke reacties.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je weer gemaakt Marian...ik vind de hertjes en de kerstballen heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart is het geworden Marian, leuk die hertjes en het plaatje op de achtergrond. Gezellig dat je er ook deze week weer bij bent. Groetjes, Ingrid 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marian. Alweer een prachtige kerstkaart. Wat past dit plaatje mooi op deze kaart. Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Marian! Het lijkt wel een kerstkaart te koop in een winkel zo mooi afgewerkt! Echt top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi is dit kerstkaartje Marian...zo leuk al die accentjes....KNAP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en ja die hertjes die vind ik helemaal leuk. Fijn dat je deze week weer meedoet. groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart, Marian.
    Mooi met de geemboste achtergrond.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen