donderdag 20 juni 2024

Kerstkaart week 25

 


Ook deze week is het me weer gelukt om een kerstkaartje te maken. Ik heb er de blokjes mal van Marianne design voor gebruikt en daar een achtergrondje van gemaakt. Het is wel leuk om met de blokjes te puzzelen, maar het valt niet mee om de blokjes netjes met gelijke afstand te plaatsen. De foam-sheets zijn  bekleed met dubbelzijdig plakband en vast is vast. 
Dit kaartje doet weer mee me de challenge van 52 weeks to Christmas.


Ik heb gebruikt; 
Kaartmal: Find-it CDCD10152
Blokjes mal: CR 1650
Dessinpapier: eline's Snowflake kisses
Foamsheets 2mm. LR0063
Snowpaper: Craft emotions
Plaatje: AK 0082
Tekst: CS1067
Boompjes: LR 0556
Sneewsterren: Amy design.

Ik wil jullie weer hartelijk bedanken voor de leuke reacties op de vorige kaart en wens jullie nog een gezellige dag met een zonnetje.
Groetjes van Marian.

13 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart Marian.
    Mooie blokjes achtergrond.
    Leuke details.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart in winterse sferen en leuke blokjes
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de blokjes mal leuk papier heb je gebruikt en het knipvel blijf leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk resultaat geven die afwisselende blokjes Marian. Het lijkt wel patchwork en staat heel mooi op de achtergrond van het leuke tafereeltje. Een hele mooie kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart in mooie kleuren. Tip; als ik het schutvel van de foam sheets afhaal, doe ik nog een dotje lijm op het foam. Zo kan ik nog schuiven!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Marian....zo leuk gedaan met de blokjes op de achtergrond!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marian!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, met de mooie achtergrond. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zo'n blokjes achtergrond. het lijkt wel een dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauww wat heb je dat mooi gemaakt Marian. Wat een precies werkje de blokjes zo mooi opgeplakt. Het is een hele mooie kaart geworden.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marian,
    Jouw kaart is prachtig geworden! Alles past zo mooi bij elkaar! De blokjes hangen perfect, ik weet dat het niet altijd gemakkelijk is om ze mooi recht te hangen. Leuke snijmal wel, die moet ik nog scoren...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Marian en goed gelukt, ik heb de mal ook maar vind het een hele klus om er een kaart mee te maken. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt
    Zo mooi van kleur.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen