donderdag 16 mei 2024

Kerstkaart week 20


 Het is weer kerstkaarten donderdag en vooral hier in het Noorden is het ook nu nog prachtig weer, maar heb toch weer een kerstkaartje kunnen maken. Voor de challenge van 52 weeks to Christmas waar gevraagd wordt om een kerstkaart met meerdere vouwen. En dit is mijn kaartje geworden.
Het is een patroontje van Sylvia Scharp  en ik heb er al verschillende verjaardagskaarten van gemaakt  en nu dus ook een kerstkaart. Ik vind het een erg leuk model.



Verder heb ik  gebruikt:
Dessinpapier: Eline's Winterdreams
Sterrenmal: Memorybox
Knipplaatjes: Papierblokken Craft O'Clock Winter Morning
Tekst: CS 1067

Ik wil jullie nog hartelijk bedanken voor de bvele leuke reacties op de vorige kaarten en wens jullie nog een gezellige dag met ook nog een zonnetje.
Groetjes van Marian.

19 opmerkingen:

  1. een schitterende kaart.
    Fijne dag bedankt voor het meedoen met een uitdaging kerstkaart.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor onze challenge !!!
    En hier regen....
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Marian.
    Mooi modelletje en details.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart waar veel op te ontdekken valt heel mooi Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow.....schitterende kaart heb je gemaakt Marian....wat mooi in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een mooie kerstkaart Marian. Dit model staat nog op mijn lijstje om te proberen . Prachtig zoals je deze kaart gedecoreerd hebt, ik ben er weg van.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schitterende kerstkaart geworden.
    Het is echt een modelletje voor jou, je maakt er elke keer weer iets moois van.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je laat ons deze week en supermooie kaart zien met hele fijne accentjes. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart heb je gemaakt in deze mooie kleuren. Gaaf model!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart en leuk model. Hier zijn al veel buien geweest vanaf gisterenmiddag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een prachtige kaart in die mooie blauwtinten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty van een kaart heb je gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marian.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig model is het! EN je hebt er een prachtige kaart van gemaakt. Ja, het Noorden had het beter dan het Zuiden zag ik. Wij hebben ook bijna geen regen gehad, tot een uur of 7 vanavond. Toen ging het even heel hard!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Marian,
    Wat een mooie kaart laat jij hier zien in de blauwe tinten. Da's volgens mij weer een winnertje!
    Ik heb vandaag ook een leuk project op mijn blog!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje zeg! En ik ga het patroontje even opzoeken, heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart, Marian! Ziet er heel ingewikkeld uit, dit model, maar een erg leuk effect.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging deze maand.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart met dit hele leuke model Marian.
    Ik heb wat teruggelezen op je blogje en zie mooie kaarten voorbij komen en wat lees ik…lekker naar Engeland geweest, heerlijk zeg!!
    Fijne pinksterdag nog en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen