donderdag 7 maart 2024

Kerstkaart week 10

 


Mijn kaartje was winnaar van de vorige challenge van 52 weeks to Christmas, en de mooie prijs die ik gewonnen heb, zijn twee mallen van Crealies. Ik heb er maar meteen een kaartje mee gemaakt en dat is goed gelukt, vind ik. Dus ik hoop dat jullie het daar mee eens zijn.  Ik heb er al een aantal meer uitgestanst dus die zien jullie later nog weleens voorbij komen.

Deze kaart laat ik dus deze week aan jullie zien.

Ik heb gebruikt:
Kerstballen: gewonnen prijs mallen van Crealies.
Achtergrond : Embossingfolder Leane
Tak: CR 1378
Poinsettia: YCD126.

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart en een gezellige middag gewenst, het zonnetje begint hier te schijnen dus ik zou zeggen , geniet er van.

Groetjes van Marian.


15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met je prijs die je gewonnen hebt. Leuk dat je meteen aan de slag gegaan bent. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje heb je gemaakt met je gewonnen prijs
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart met deze mooie kerstballen. Mooie prijs heb je gewonnen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de mooie kerstballen.
    Leuk ook met de embossing achtergrond.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw prachtige kaart met snijmallen die je heb gewonnen, was ook dik verdient Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal mee eens Marianne.
    Een mooi kaartje met de gewonnen mallen.
    Dik verdiend.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super goed gelukt je kaartje met de prachtige kerstballen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oo wat leuk dat je ze meteen gebruikt hebt Marian. Ze komen heel mooi uit tegen de geëmboste achtergrond, heel sierlijk. Het is een mooie feestelijke kerstkaart geworden.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan en die geëmboste achtergrond staat er heel mooi bij.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Marian !!!
    Prachtige achtergrond !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd en wat een leuke kerstkaart heb je meteen gemaakt met de gewonnen prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je prijs en wat n leuke kaart heb je
    ermee gemaakt , mooie ornamenten zijn dit ...
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooie kaart, die prijs is heel goed terecht gekomen, de kerstballen stelen de show op je kaart. De embossingmal past perfect bij de gestanste takjes en de sierlijke kerstballen, de poinsettia maakt het geheel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn heel mooi Marjan! Sjieke ballen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je je gewonnen prijs mooi gebruikt! Ik vind de embossingmal ook heel mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen