donderdag 15 februari 2024

Kerstkaart week 7


Eindelijk is het me gelukt een  knipvel te bemachtigen met die leuke dieren uit het kerstverhaal. Ik had mijn eigen verzameling al helemaal doorgespit (en dat is echt héél wat) en niets naar mijn  zin gevonden . En aangezien ik geen printer meer heb kon ik ook niets van internet halen zoals ik bij anderen zag.
Maar het is gelukt, dus kan ik ook deze challenge weer meedoen bij: 52 weeks to Christmas.


Ik heb gebruikt:
Achtergrond: Elineś backgrounds AK0075
Knipvel: CD10592
Sterren en bomen: Leabilities : 45.8299
Tekst: CS0861
Glitteres: Stickles frosted lace.

Verder wil ik jullie weer hartelijk bedanken voor de vele leuke reacties op de vorige kaarten.
Het weer is hier niet erg gezellig, somber en nat maar toch wil ik jullie een gezellige dag wensen.

Groetjes van Marian.

21 opmerkingen:

  1. Ooh wat een mooi tafereeltje heb je gemaakt op je slimline kerstkaart Marian. Zo leuk met die achtergrond erbij. Ik vind het een plaatje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah wat een supermooie kaart Marian, je hebt de leuke plaatjes mooi verwerkt op je kerstkaart, helemaal top! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje, de achtergrondjes van Eline zijn zo handig en leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat is dit kaartje mooi geworden! Je zoektocht is niet voor niks geweest! Hier is het nu eindelijk droog!
    Fijne dag en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is dan ook een plaatje van een kaart geworden, geweldig hoe de wijzen uit het oosten samen met de kameel in een prachtig achtergrond decor staan...
    Super gave kaart.
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging.
    liefs Annemarie en Merit Dt52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kerstkaart met dit prachtige tafereel, gaaf gemaakt!
    Bedankt dat je er deze week (weer) bij bent bij 52WTC en dat je meedoet met onze maandchallenge.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke afbeeldingen, Marian! Het is toch wat, dat je dan voor zo'n uitdaging net niet in huis hebt wat je nodig hebt... Mooie kaart maakte je!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week en met onze maanduitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Marian
    Zo een leuk tafereeltje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Marian !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachtig plaatje gevonden voor de challenge, en er een heel mooie kaart mee gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn hele schattige plaatjes en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je zoektocht naar een geschikt plaatje is zeker beloond, want deze is wel heel erg leuk. Het is een prachtig kaartje geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het kaartje is zeker geslaagd met dit mooi plaatje, een fijne kerstkaart. groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje met deze kerstgroep erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooie kaart. Het plaatje is zo mooi geknipt en past perfect op de achtergrond, het is een heel mooi tafereeltje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt mooie plaatjes gevonden en een schitterende slimline gemaakt met een leuk tafereeltje erop.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn dit schattige plaatjes van het kerstverhaal Marian. Je hebt er een prachtige slimline kaart mee gemaakt.
    Fijn weekend, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Marian,
    Met een paar dagen vertraging, zet ik hier mijn wekelijkse kerstkaartenrondje verder.
    Wat een super toffe kaart maakte je met die geweldige kameel en de drie koningen... Het zijn ook leuke plaatjes!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kerstkaart Marian. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen