donderdag 1 september 2022

Kerstkaart week 35

 


Ook vandaag is het nog gelukt om een kerstkaartje te maken voor   de challenge van 52 weeks to Christmas. Ik was alleen vergeten dat we de "Winterblues" moesten maken. Ik had al een ander kaartje klaar, maar die is dan weer voor de volgende week.

Ik heb het nieuwe modelletje van Anja van Laar gemaakt.  Ik heb de stencil niet , en vond het model zo leuk dat ik zelf een driehoekige kaart heb gesneden. En volgens mij best wel gelukt.


Ik heb gebruikt:
Dessinpapier: Pretty paper bloc : Après Ski.
Ronde mal: CR 1606
Plaatje: MB0169
Takjes: Studio light en MD.
Bloemen uit een scrapvel van Craft O'clock.

Heel erg leuk vond ik de vele leuke reacties op de vorige kaart en wens jullie nog een gezellige middag.

Groetjes van Marian.

16 opmerkingen:

  1. Knap model heb je gemaakt Marian, een prachtige kerstkaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf modelletje is dit, mooi kaartje. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit, mooi model!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je toch nog een kaart in de gevraagde kleuren hebt gemaakt Marjan.....hij is super!
    En lekker gemakkelijk voor volgende week....want dan heb je al een kaartje klaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke modelletje voor een kaart.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marian. Het is super goed gelukt. De kaart ziet er erg leuk uit. Mooie afwerking met de. Loek. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Marian.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig dit kaartje, heb je al mooi je kaart voor volgende week af!!
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bioj 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gelukt die driehoekige kaart Marian. Leuk om die tekststans zo uit te laten steken. Ik vind het een mooie kerstkaart geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is prima gelukt Marian. Heel leuk zo in een driehoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart en wat een super leuk model is dit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Marian, het is je erg goed gelukt om er dit model van te maken.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooie kaart voor onze winterblues-challenge! Mooi in dit modelletje, ik heb er vorige week ook een paar gemaakt, ook zelf gesneden.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Antje,
    Wat een leuke kaart is dit weer! Leuk gevonden...
    Dankjewel voor jouw reactie op mijn slangenverhaal...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen