donderdag 28 juli 2022

Kerstkaart week 30

 


Deze week heb ik weer eens een schudkaart gemaakt het stond al een heel poosje op mijn to do lijstje en telkens ging ik toch met wat anders aan de slag. Steeds zag ik van die mooie schudkaarten voorbij komen dus ben er nu eindelijk eens voor gaan zitten, er komen er nog meer dus dat zien jullie vanzelf wel de komende tijd.

Deze doet weer mee aan de challenge van 52 weeks to Christmas.

Ik heb gebruikt:
Dutch doobadoo mal: 470.784.071
Plaatje MD: IT590
Poinsettia's Joy crafts
Dessinpapier uit blok van Boekenvoordeel.
Ovale stans: Card deco.
Tekst: Studio Light
Schudmateriaal: eigen voorraad,
Shaker blister: Studio light.

Ik wil jullie nog hartelijk bedanken voor de leuke reacties op de vorige kaartjes.

Groetjes van Marian.

13 opmerkingen:

  1. Hele mooi schudkaart Marian!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooie kerstkaart heb je gemaakt,
    Leuk met het schudgedeelte.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, Marian. Ik kom er maar niet toe om een schudkaart te maken. Nu zie ik bij jou weer zo'n mooie.....wie weet kom ik er ook aan toe.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwww,Marian,wat een mooitje,
    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig schudkaartje..
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige schudkaart Marian.
    Het dp staat zo mooi bij het plaatje.
    Ben benieuwd naar je volgende kaartjes.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een MOOI model kaart is dit Marian en SUPER zo met dat schudgedeelte.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje met een mooi model. Ik vind altijd een schudkaart moeilijk om te maken, lukt bij mij nooit helemaal goed! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke schudkaart en je wielenkaartje hier onder is ook mooi geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie schudkaart heb je gemaakt . Leuk model . Succes met de volgende schudkaarten. Ben benieuwd.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige schudkaart in dit mooie model zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart. Leuk hoe je het schudgedeelte hebt afgewerkt. Mooi gedaan. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je schudkaart is prachtig geworden Marian. Leuk afgewerkt met de poinsettiatoef!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen