zondag 5 juni 2022

Wat kaartjes.

 


 

Vandaag laat ik weer wat kaartjes zien die ik de laatste tijd verstuurd heb. De eerste heb ik naar een blogmaatje gestuurd die dit jaar 50 jaar is geworden.
De tweede heb ik voor mijn achterkleinkind gemaakt die afgelopen vrijdag 3 jaar is geworden.
De derde kaart voor mijn dochter die ook een kaartje naar haar kleinkind wilde sturen.
Voor dit kaartje heb ik me laten inspireren door Tineke v.d. Linden, die ook met deze mal een kaartje had gemaakt. Ik heb er een kleine eigen draai aan gegeven.

Ik wens jullie nog een gezellige eerste Pinksterdag.

Groetjes van Marian.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige serie kaarten heb je gemaakt Marian.
    Leuke model de eerste. De beertjes kaart is ook leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn 3 schitterende kaarten Marian xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaarten ,Marian,
    Je achterkleinkind al weer 3jaar,
    Wat gaat het toch hard hé !!!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een MOOIE kaartjes laat je hier zien Marian. En al een achterkleinkind van 3 jaar.....waar blijft de tijd?
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt drie hele mooie kaarten gemaakt. Alledrie erg leuk samen gesteld. En leuk persoonlijk gemaakt. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen