donderdag 28 april 2022

Kerstkaart week 17

 


Vandaag eindelijk weer een kerstkaartje van mij , want ik ben na 2 jaar weer eens een paar weken bij mijn dochter in Brabant geweest met de Paasdagen en ook mijn verjaardag weer eens kunnen vieren. Het waren erg mooie weken ook het weer werkte ook mee, 14 dagen zonnig weer gehad.

Deze kaart gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas.



Ik heb gebruikt:
Kaartmodel: Dutch doobadoo.
Rechthoekige mal: CR 1334
Plaatje:VK 9590
Sneeuwpop stempel: EC 0184
Muts/wanten: LR 0440
Schaatsen: Yvonne creations.
Dessinpapier: Studio light.

Hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart en ik wens jullie nog een gezellige dag.

Groetjes van Marian.

12 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend leuk kaartje...
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig Marian altijd fijn vertoeven in het Brabantse land. Mooi kerstkaart en model leuke sneeuwpop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt. Wat fijn dat je na 2 jaar weer eens bij je dochter hebt kunnen logeren. Mooi dag je verjaardag ook weer hebt kunnen vieren. Gelukkig dat het eindelijk weer wat normaal wordt... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je zo hebt genoten bij je dochter Marian.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag en ik vind j e kerstkaart
    heel mooi.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Marian. En wat heerlijk om de paasdagen en je verjaardag weer samen te kunnen vieren. Je waardeert dit soort dingen nu weer extra, toch? Met de Pasen waren mijn bonuszoon en zijn gezin, die in Maleisië wonen, eindelijk weer in Nederland, na 3 jaar... zo fijn!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje met mooie kleuren en een leuke sneeuwman erbij! Heerlijk om weer fijne dagen met de kinderen en familie door te brengen he? Dat is weer genieten. fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart met dit winterse tafereeltje, op dat leuke model.
    Wat fijn dat je de Paasdagen en je verjaardag bij je dochter kon vieren. Daar kun je denk ik met veel plezier op terug kijken! Nog een fijne avond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Marjan,
    Wat een gezellig winterkaartje maakte je!
    Fijn dat je zo genoten hebt van de vakantie bij jouw dochter!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart Marian!
    Fijn dat je gezellige weken bij je dochter hebt gehad.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marian,
    wat een prachtige kaart is het. Die sneeuwmannen zijn zo enig! ik heb ze nog nieuw in de verpakking liggen... erg he?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat fijn dat je weer bij je dochter bent geweest! Fijn dat je zo genoten hebt. Mooie kaart. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen