donderdag 10 maart 2022

kerstkaart week 10


 Het is me gelukt om deze week een kaartje te plaatsen. Foto met mijn telefoon gemaakt en geupload naar mijn chromebook. Ik hoop dat het formaat goed is. Dus foto's op mijn blog zetten lukt me weer. Ik kan alleen nog niet vinden hoe het aantal pixels te bepalen, dat is weer nodig voor clubs. Maar misschien vind ik dat ook nog wel.
Dus deze kaart doet weer mee met  de wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas.



Ik heb gebruikt:
Borduurtje van Stich and Do
Plaatje van Yvonne creations
Tekststempel Marianne design.

Ik wens jullie een gezellige dag, geniet van het zonnetje en natuurlijk ook bedankt voor de leuke reacties van de vorige post.


                                                              Groetjes van Marian.



18 opmerkingen:

  1. Ook dit is een hele mooie kerstkaart! Ik heb geen verstand van het bepalen van het aantal pixels helaas.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige borduurkaart, Marian. En wat is het toch altijd uitzoeken, als je een nieuwe computer hebt.
    Sterkte ermee.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje en knap geborduurd! Leuk gedaan en gelukt op je telefoon! Dat vind ik al knap! fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje met mooi borduurwerk...
    altijd een heel gepuzzel , maar goed gelukt hoor we zien hem luid en duidelijk!!
    Gezellig dat je weer een kaart laat zien vandaag op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geborduurde kerstkaart Marian.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie geborduurde kerstkaart Marian. We kunnen het goed zien hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart met het borduurwerkje erop!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi geborduurde kerstkaart Marian. Leuk winters plaatje heb je gebruikt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Marian.....mooi geborduurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi borduursel met het winterse plaatje op je kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi Marian !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart Marian, het plaatje is supermooi ingekaderd met dit borduurwerkje!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart Marian!
    Prachtig geborduurd en het plaatje vind ik zo leuk!
    TIP:
    Ik open mijn foto's altijd in Paint,
    - Formaat wijzigen
    - Pixels aanklikken en wijzigen (langste kant 2047 voor blogger)
    - Opslaan als ....
    Succes
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig,ben je ,je nieuwe laptop een beetje leren kennen,
    Je nieuwe kaart staat er prima op hoor.
    Prachtig geboorduurt,komplimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen