donderdag 6 januari 2022

Kerstkaart week 1

 


Allereerst wil ik jullie het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Vooral een mooi jaar, veel gezondheid en creativiteit want daar hebben wij toch wel veel aan gehad in deze akelige coronatijd.
Ik wel in ieder geval, want alles viel in één klap weg  toen het begon , de uitjes, vrijwilligerswerk en de vrouwenvereniging stopte.
Dus daarom eerst een nieuwjaarskaartje.


Deze tweede kaart is voor de wedstrijd , maak een kaartje volgens de sketch.
Beide kaartjes gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas.


Ik heb gebruikt:
1e kaart:
Dutch doobadoo mal.
Klok stans
Plaatje: VK 9579
Stempel Snoesje HM9459
Poinsettia : LR 0122

2e kaart;
Papierbloc : Winterfeelings Studio Light.
Sterrenmal : Memorybox
Plaatje VK 9579
Hertje:Nellie Snellen.

Hartelijk bedankt voor het langskomen en de vele leuke reacties op de vorige kaart.




20 opmerkingen:

  1. Mooie uitwerking van de schets !
    Groeten Ineke
    DT52 WTC
    En een mooi 2022 !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee superleuke kaartjes Marian , Fîjn dat je meedoet in de challenge met de sketch en deze is prachtig , goed begin !!
    Tevens nog een creatief 2022 gewenst , Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar Marian!
    Je hebt een super leuke kaart gemaakt volgens de sketch.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jou de allerbeste wensen Marian en ben het helemaal met je eens dat we gelukkig een mooie hobby hebben en we gezellig het jaar mee door gekomen zijn. Ook al is het in de zorg best druk geweest ben ik zo blij dat ik nog werk en fijne collega's om mij heen heb, anders is de omgangs bubbel wel klein hè! Je pendule is een bjoetie maar ook je kaartje met sketch is prachtig! Goed begin is het halve werk Marian! Fijne avond,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee heel mooie kaarten, Marian! En we hebben inderdaad een heerlijke hobby en bovendien vaak genoeg spullen op voorraad om door te kunnen, ook als de winkels niet open zijn...hoewel vorig jaar tijdens de lockdown mijn dubbelzijdig plakband inene bijna op was.
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk jij begint gelijk met twee prachtige kaartjes,
    Wij hebben gelukkig een leuke hobby...
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie uitwerking van de sketch met die mooie sterren cirkel Marian. Lieve kleuren van het dessinpapier bij elkaar gebruikt. Ook je nieuwjaarskaart is top met die mooie klok. Heel mooi gedecoreerd.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge en gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Marian!
    Bedankt voor het meedoen met de Challenge
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige kerstkaarten Marianne.
    Leuk de klok.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De allerbeste wensen voor een Gezond en Gelukkig 2022! Je hebt helemaal gelijk, dat we blij zijn met onze leuke hobby! Je hebt een prachtige Nieuwjaars kaart gemaakt op het pendule model. Je Kerstkaart met het winterse landschap ziet er ook top uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten zowel voor de Challenge als voor deze week, nog de allerbeste wensen Marian voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Marian! Je bent het jaar met twee mooie kerst/nieuwjaarskaarten gestart. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi en gezond nieuw jaar gewenst Marian. Het is nog steeds gek allemaal met die maatregelen.
    Je kaart is alvast een heel mooie! Die pendule vorm is erg leuk. Mijn oma had een pendule op de schoorsteenmantel staan, doet deze me aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je twee prachtige kaarten gemaakt Marian, die pendule heeft mijn vader nog staan, heel mooi. Je kaartje volgens de schets is ook prachtig geworden. Ja gelukkig hebben we de hobby nog, ik hou me heel strikt aan de maatregelen, maar ik moet je eerlijke bekennen dat ik er zo zo klaar mee ben..Als ik mensen hier de grens over zie gaan, want daar is alles open, doet me dat pijn, en ben ik vol ongeloof..
    Maar jij in ieder geval bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten ,Marian,
    Mooi begin van het nieuwe jaar.
    Ik vind het zo knap van jou /jullie dat je elke week een kerstkaart kan maken.
    Het is natuurlijk wel zo ,dat je eind v h jaar bijna klaar bent.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. twee mooie kerstkaartjes! leuk die sterretjescirkel op je challengekaartje. Ik hou ook van die kleurencombinatie!
    Fijn dat je meedoet met onze schetschallenge!
    Nancy
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee prachtige kaarten Marjan!
    Inderdaad wij hebben gelukkig onze hobby nog en kunnen ons goed vermaken in deze tijd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een goed begin Marian. supermooie kaarten heb je gemaakt. Zeker goed dat we een hobby hebben. Kunnen we ons goed mee vermaken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Wat hebben we toch een fijne hobby om deze tijd door te komen.
    We hoeven ons niet te vervelen.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De beste wensen nog Marian en dat 2022 een goed jaar mag worden in alle opzichten.

    Wat een prachtige kaarten, de pendule is wel mijn favoriete
    van deze twee.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen