dinsdag 30 november 2021

Sinterklaas

 


Zoals elk jaar is het me dit jaar toch nog gelukt een paar Sinterklaaskaartjes te maken, en  één er van laat ik hier nu zien. Deze gaat naar mijn achterkleinkind.
Op het blog van Marianne design vragen ze ook om een Sinterklaas kaartje.


Dus met deze kaart doe ik er aan mee. 

De kaart ligt op een zwarte tafel ,dus de onderste kaart van zwart cardstock is niet zo goed zichtbaar.
Ik had dit modelletje ergens gezien en met mijn eigen spulletjes een beetje aangepast.
Van het raam CR 1286 heb ik een deel afgeknipt, anders was het te groot en van de boom LR 0678 heb ik een tak afgeknipt.

Ik heb gebruikt:
Slimline mal: CR 1538
Dessin papier: Rustic wood
Deel raam CR 1286
Papier set : Sint en Piet PK 9173
Gevulde schoenen: CR 1489
Tak: deel van LR 0678
Plaatjes Bella Lulu

Hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaart.




13 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Marian! Fijn dat je meedoet met de Sinterklaas Challenge.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sinterklaas kaart Marian.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf sinterklaaskaartje Marian....en hoe bijzonder is het dat het voor je achterkleinkind is....wat mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaart voor je achterkleinkind Marian!!!
    Alvast fijne Sinterklaas,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marian

    Je hebt leuke kaarten gemaakt en nog bedankt voor jouw berichtje.
    Lieve groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is superleuk geworden Marian.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke Sinterklaas kaart Marian. Zo mooi dat doorkijkje met het raam. Heel leuk zoals je de spulletjes gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met het raam zo verspringend opgeplakt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartje is het geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Sinterklaas" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt superleuk!
    Gezellig dat je meedoet met onze "Sinterklaas" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf, prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallennge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke sinterklaaskaart heb je gemaakt voor je achterkleinkind Marian.
    Zo leuk met Sint en Piet achter het raam en de schoen en laars er onder.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zal je achterkleinkind "smullen" van zo'n MOOI kaartje Marian.
    Ook je trouwkaart hieronder ziet er PRACHTIG uit.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen