maandag 18 oktober 2021

Beterschap

 


Vandaag laat ik een beterschapskaartje zien. Want op het blog van Marianne Design wordt voor challenge 279 een Beterschapskaartje gevraagd. En daar heb ik maar weer eens mijn malletjes van de dokterstas en dergelijke bij gepakt.

http://mariannedesign.blogspot.com/2021/10/challenge-279.html

Ik heb gebruikt;
Pretty Paperbloc: Fleurique
Embossingmal: DF 3409
Dokterstas/ thermometer en injectie spuit LR 0363
Stethoscoop/pleister en pillen LR 0362
Tekst stempel CS 1012

Ik vond het weer leuk om dit kaartje te maken en wil jullie  hartelijk bedanken voor de leuke reacties op de vorige kaart.



15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke beterschapskaart Marian. Mooi die geëmboste achtergrond en dat rolletje verband vind ik echt een geinig detail.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke beterschapskaart.
    Leuk detail het verband, en de achtergrond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Marian. Die dokterstas blijft wel heel erg leuk, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig beterschap kaartje Marian....zo leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie beterschapskaart Marian en mij viel het rolletje verband ook meteen op...erg leuk!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke en originele beterschapskaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje is het geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "beterschap" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi gevuld dokterstasje op je kaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart Marian! Heel origineel bedacht!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Marian. Die dokterstas is supergeschikt hiervoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag deze gisteren op clubs langskomen, het is een prachtige beterschapskaart Marian xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je beterschapskaart is erg leuk Marjan,
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk deze kaart met de dokterstas!
    Gezellig dat je meedoet met onze "Beterschap" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Marjan
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke beterschap kaart Marian. Erg mooi samengesteld. Zoals je ziet loop ik achter. Maar ben altijd nieuwsgierig wat iedereen maakt...Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen