maandag 20 september 2021

Nazomeren.


 




Ik ben nog steeds bezig om wat hobbyspulletjes op te ruimen. En nu kwam ik deze oude Romak kaarten tegen en vond het zonde om ze zomaar weg te gooien. Ook had ik nog wat oude knipvellen die ik ooit eens had gekocht  nog nooit gebruikt. En nu maar eens uitgeknipt. En dom genoeg de naam van die plaatjes niet bewaard. Maar ik vond ze wel leuk om deze kaarten mee op te vrolijken.

Als achtergrond de  Tropical Backgrounds  van Eline Pellinkhof gebruikt. en de palmbomen van Marianne design. Ze zullen nu wel niet meer verstuurd worden, maar heb ik alvast wat klaar voor de volgende zomer. Wie weet. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

nog hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaart.




7 opmerkingen:

  1. Mooie zomerse kaarten!
    Heel leuk model,alles past heel goed bij elkaar.
    De hele dag bewolking hier,en nu komt de zon,komt door je kaartjes😉
    Heel leuk gedaan Marian!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zomers kaartje Marian.
    Je ziet wel, als je opruimt, kom je van alles tegen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten heb je met dit model gemaakt. Wat enige plaatjes
    Erg mooi op deze achtergrond. Soms is het goed dat je nog wat leuks tegenkomt. Ik heb onlangs wat roman kaarten verknipt en in decrsstjes doos gedaan... ik dacht dat word niet meer. Masr het papier is nog goed te gebruiken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...wat een super mooie kaart heb je gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk zeg, zo vind je nog eens wat! Ik kwam pas ook een oude romak kaart tegen. Weggooien doe ik dan niet, maar nu ik dit zie denk ik: toch eens bedenken wat ik ermee ga doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je deze oude kaart een leuk nieuw leven gegeven marian, mooi geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen