donderdag 10 juni 2021

Kerstkaart week 23

 



Het is alweer donderdag dus laat ik weer een kerstkaartje zien wat ik al een poosje geleden gemaakt heb. Deze mal had ik al een hele poos liggen maar nog niet gebruikt. Ik wist niet goed wat ik er mee zou maken.  Op  het blog van Trijntje zag ik toen een prachtige kaart en heb me dus door haar laten inspireren. Dank je wel hoor.
Deze kaart doet weer mee met de challenge van 52 weeks to Christmas.


Ik heb gebruikt:

Dessinpapier: Studio light (my crafting book)
Strikmal: PM 10183
Kerstster: Joy 6002/1493
Tekst: Studio light.
Ronde sterrenmal: PM 10161
Plaatje: MD IT 573
Stempel lidje: CS 0948
Bloemen van een heel oud knipvel.

Ik wens jullie allemaal nog een gezellige middag, geniet lekker van het zonnetje. Ik heb jullie leuke berichtjes op mijn vorige kaartjes weer met veel plezier gelezen, hartelijk bedankt daarvoor.








 

18 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje en een mooie stans is dit! Leuk gedaan met dat rood. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat ik je heb kunnen inspireren. Jou kaart is prachtig geworden. Deze mal met strik is erg mooi zo voorop de kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart geworden Marian en dat is het leuke van bloggen, je kunt elkaar inspireren.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, het is zo echt een cadeautje om open te maken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk je kaart Marian, fijn als we elkaar kunnen inspitreren hè! Ik vind je strik ook zo mooi! Heerlijk dit weer daar genieten we met zijn allen van.
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chique met die grote strik. Leuk om er een bloem op te zetten.
    Fijne avond
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met die grote strik!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je ff niet weet ,wat je er van moet maken ,(soms zie je het gewoon niet)
    Is het toch prettig om bij je blogmaatjes te kijken ,en Marian ,dat is gelukt.Het is een leuk kaartje geworden, Groeten WIL,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Marian.
    Fijn dat je inspiratie op kunt doen bij je blog maatjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met die grote strik, Hij staat echt in de spotlight op dit cadeau met verrassende binnenkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart zo mooi de grote strik. En dan nog zo'n super mooie binnen kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, Marian! Leuk dat je door Trijntje geïnspireerd werd.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart in dit model Marian!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marian,

    Dit is nu écht een kaart met een strikje rond!
    Mooi!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart heb je met de mal gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waar je de inspiratie vandaan haalt is niet zo belangrijk.....het gaat er om om dan zo'n MOOI kaartje te maken Marian en het is je GELUKT.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart en heel leuk met die strik!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk kaartmodel en mooi met die grote strik voorop! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen