donderdag 11 maart 2021

Kerstkaart week 10


 Ik had deze week eigenlijk helemaal geen inspiratie voor een kerstkaart, en heb toen wat rondgekeken bij andere blogs en op Pinterest en vond toen dit kaartje. Ik heb andere kleuren gebruikt, maar Anita bedankt voor de inspiratie.

Dus dit kaartje weer gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas

Verder valt er niet veel van te vertellen. 
Het dessinpapier is een rest strookje.
De bloem al een oude mal van Marianne design LR 0122
De sterretjes uit een  mal van Studio Light.

Nog een gezellige middag gewenst en hartelijk bedankt voor de vele leuke reacties op de vorige kaartjes.




18 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje met al dat rood! Ik vind hem mooi gemaakt en altijd goed even op pinterest te kijken. Bedankt voor je deelname aan 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtige CASkaart Marian! Leuk dat je zo inspiratie wist te vinden om zoiets moois te maken.
    Fijn dat je er weer bij bent deze week bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card design and what a beautiful poinsettia.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Marian.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstkaart vind ik heel mooi geworden Marian. Mooi die poinsettia als blikvanger met die touwtjes erachter. Goed gevonden.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap wel Marian,dat je ff geen zin in kertkaarten maken heb.Ik heb in Januarie al mijn creatieve hobbyspul naar de zolder gebracht en in sept haal ik het wel weer naar beneden
    MAAR jouw kaart is weer wonderschoon.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. P S,Ik bedoel mijn KERST spul hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi Marian !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart Marian.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige kaart geworden Marian. Ik vind het op dit moment ook een beetje lastig om elke week weer wat nieuws te bedenken. Maar probeer toch door te gaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is je kerstkaarttje met die mooie poinsettias erop Marian...ook dat koordje en die rode cirkel zijn een heel mooi detail..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is erg mooi! Handig toch om even ergens inspiratie te zoeken als je het zelf niet hebt? Mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Marian. Soms lukt he5 je niet om zelf wat te bedenken..
    Andere bloggen of Pinterest kunnen dan inspiratie geven. Dit hebben we allemaal wel. Groeten Trijntje ..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig stijlvol kaartje!
    Altijd handig dat je ergens inspiratie kan halen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super kaartje Marian.

    Fijn dat pinterest je weer inspiratie heeft gegeven.En toch je
    eigen draai aangegeven.

    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kerstkaart
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie kerstkaart met een prachtige kleur rood voor de bloem ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen