donderdag 11 februari 2021

Kerstkaart week 6



 Vandaag laat ik een kaartje/doosje zien wat ik heb gemaakt voor de kerstchallenge van Dooe@ding vorige maand. Het is wel een toepasselijk item in deze week van sneeuw en ijs.

Deze doet weer mee met 52 weeks to Christmas.

http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/02/kerstkaart-week-6-uitslag-challenge.html

Ik heb gebruikt:
Het dessinpapier : Pretty paperbloc Snowflake kisses.
Plaatjes : knipvel AK0082
Tekst: Yvonne
Patroon :Petra

Ik wens jullie nog een prettige middag en wil jullie hartelijk bedanken voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaarten. Ik kom zeker weer bij een aantal van jullie langs, ik heb heel lang volgehouden om bij iedere kaart een reactie te posten, maar helaas wordt me dat teveel, nu ik zie dat er meer dan 50 kaarten al gepost zijn. Sorry, ik weet hoe leuk het is om een reactie op de kaart te krijgen, maar allemaal lukt me niet meer.




22 opmerkingen:

  1. prachtig dit doosje Marian, en je heb er zo een lieve sneeuwpopjes ingemaakt...echt heel gaaf!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke boxcard, met al die vrolijke sneeuwpoppen.
    gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuk doosje Marian! Inderdaad heel toepasselijk nu, maar die lieve sneeuwpopjes zie ik het hele jaar door graag ☺ liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke box- kaart is dit geworden. Heel vrolijke met deze materialen. Zeker een hele opgaaf om overal een reactie op achter te laten.. Doen wat je kan en leuk vind...Het kost veel tijd..Ik doe het vaak in etappes.
    Het ga je goed Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jij vandaag hetzelfde model kaart hebt om te showen.
    Met de sneeuwpoppen is hij ook heel erg leuk
    Mooi zoals ze staan te genieten op je kaart.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje marian met de sneeuwpopjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk doosje heb je maakt met die sneeuwpopjes, ze staan er allemaal zo vrolijk bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knappe kaart in a box met die sneeuwmannen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig, al die sneeuwpopjes in een doosje bij elkaar Marian.
    Leuke kaart.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk, en op het moment heel toepasselijk, die leuke sneeuwpopjes in een doosje gevangen. Een mooie kerstkaart die leuk weggezet kan worden door de ontvanger Marian. Gewoon lekker doen wat wel lukt of waar je zin in hebt, niets moet, het is een hobby.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartendoosje Marian.
    Past echt bij het weer de sneeuwmannen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow....wat een super gaaf kerstdoosje heb je gemaakt Marian....ziet er prachtig uit.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukert ,Marian,
    Heel gezellig box kaartje,

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart, heel leuk modelletje
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a darling pop-up card design.

    I joined your blog.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, hoe kun je dat zien? Kijk je bij 52 weeks?
    Dat doe ik eigenlijk nooit, alleen van de mensen die ik volg. Je card in a box is erg leuk. Ik heb gisteren de sneeuwpopjes binnen gekregen, vind ze zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is je box kaart leuk geworden met het mooi papier en de vrolijke sneeuwpoppen Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk dit dooskaartje! Ik zag er net nog ergens eentje met pinguins! Bij iedereen langs gaan is inderdaad wel een beetje veel van het goede. Dan kun je beter een lekkere wandeling in de sneeuw gaan maken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dit mooi gemaakt Marian. Erg leuk aangekleed met de sneeuwmannen. Ik heb in december de set van de sneeuwmannen gekocht, maar nog helemaal niet gebruikt, ohh erg hè, ben gewoon steeds met andere dingen bezig. Dit model is ook zo leuk omdat de zijkanten iets schuin lopen, dan komt het middengedeelte erg mooi uit.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja erg gaat veel tijd in reageren zitten Marian maar wat je ook zegt, een reactie terug krijgen is zo gezellig...bij mensen die nooit terug reageren haak ik ook af hoor ;)
    Wat een prachtig doosje heb je gemaakt, je hebt het weer toppie en netjes verwerkt allemaal. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Marian , leuk dat je meedoet met dit prachtige kerstdoosje .
    Echt in winterse sferen , ze blijven mooi deze doosjes !!
    Het reageren doe ik in fases , kom net van het ijs op de vijver af
    Een fijn weekend met warme groeten Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen