vrijdag 29 januari 2021

Camera







Ik zag nog een challenge langskomen van Knutsels en Kadootjes en daar wordt een kaart gevraagd met de letter C. En ik heb pas een kaart gemaakt voor mijn kleinzoon  met de Camera van Dutch doobadoo'
Dus wil ik graag nog meedoen.


C= van camera en cijfers.

Ik heb gebruikt:
Cameramal Dutch Doobadoo
Papier:Man about town
Cijfers Col 1347
Man: Alie mal
Filmstrip en houten camera onbekend.
Tekst CS 0987
Lint: op een beurs gekocht.

Hartelijk bedankt voor de leuke reacties op de vorige kaart.





























7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige camera Marjan en zelfs twee dingen met een C ... ook de cijfers erop! Gefeliciteerd met je 25 jaar geworden kleinzoon en hij zal erg blij zijn met je camera...leuk al die filmstrips!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie camera kaart voor je kleinzoon!
    Stoere kaart.
    Dat lint is super leuk.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.
    P.s.je borduurkaart is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt Marian....heel erg leuk gedaan met de camera!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart Marian.
    De camera is zo leuk op je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je kleinzoon.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je voor je kleinzoon gemaakt met deze mooie mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen