donderdag 8 augustus 2019

Kerstkaart week 32


Deze week kan ik weer meedoen met de kerstkaarten challenge, vorige week lukte het me niet. Mijn dochter en schoonzoon hadden nog vakantie en ben met met hun een dagje naar Terschelling geweest en naar Gouda, ook mijn kleindochter heeft me een dagje meegenomen. Dus van kaartjes maken en plaatsen kwam het niet. Wat natuurlijk ook weleens heel erg leuk is.
Deze week moesten ze weer aan het werk dus is hier de rust weergekeerd.

Ik heb nogmaals een kaartje gemaakt met die leuke sterrenmal en een oud knipvel van Marianne Design.

http://52weekstochristmas.blogspot.com/2019/08/kerstkaart-week-32.html

Ik ga nu naar de kapper maar vanmiddag kom ik zeker nog bij jullie langs.
De reacties op de vorige kerstkaart heb ik weer met veel plezier gelezen en hartelijk bedankt daar voor. Ik wens jullie nog een gezellige dag, het zonnetje schijnt, dus genieten maar.



22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marian, supermooie sterren-mal en mooi plaatje ! Leuk dat je zo'n mooie dagen had met je familie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig dat je elke keer op sleeptouw wordt genomen door je kinderen en kleinkinderen!
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de sterrenmal en het plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een mooi kaartje heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, schattig met die kleine meesjes...
    Heerlijk toch om overal even een kijkje te gaan nemen, gezellig hoor even op stap.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kerstkaartje, Marian.
    Leuke mal heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om dit plaatje te zien. Ik heb er geloof ik ook bog wat van ze zijn prachtig. Leuk zo op de mal. Wat gezellig dat je er lekker op uit bent geweest geniet er maar van. .de kaarten blijven er wel. Mooi als je niets anders hebt om dan wat te freubelen.... geniet er maar van. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie sterrenstans! En het plaatje past er mooi bij! Gezellig om heerlijk met de kinderen op stap te gaan! Dan komen de kaartjes later wel weer! Fijn dat je deze week weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt met de sterrenmal en een oud maar prachtig plaatje! Leuk dat je naar Terschelling en Gouda bent geweest. Vroeger met mijn ouders ging ik vaak winkelen in Gouda.
    Leuke stad!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart!
    Kapsel weer helemaal in model of is de wind er al weer doorheen gewaaid. Hier waait het zo hard....
    Lieve groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kerstkaart Marian en gezellig dat je lekker weg geweest bent.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk toch, al die uitstapjes Marian! En een hele mooie kaart heb je deze week weer.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Groot gelijk...als je een dagje uit kunt, moet je het zeker doen.
    Vind het een erg mooie kerstkaart geworden, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave sterrenmal is dat! Gezellig dat je met je dochter en kleindochter op stap bent geweest. En, was het gezellig bij de kapper? Ik heb weer een lekker kort, pittig koppie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook deze kerstkaart met de sterren al ziet er weer heel mooi uit. Ik heb vorige week ook overgeslagen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Marian!
    Leuk toch gezellig op stap met je kinderen en kleindochter..daar moet je van genieten.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Marian, wat gezellig al die uitjes die je achter de rug hebt!
    Dat is mooi om terug te kijken.
    Je kerstkaart is weer heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig altijd, zulke uitjes! En wat een mooie kaart, echt kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart, mooi winters tafereeltje!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk hoor al die uitstapjes,daar is het vakantie voor hé.
    Je beide kerstkaarten zijn weer geslaagd ,met die mooie mall.
    Hoe gaat het met je achter kleinkind ???
    Ik hoop dat alles voorspoedig gaat.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marian,

    Wat gezellig al die dagjes uit met dochter, schoonzoon en ook nog een keer met je kleindochter. Echte quality time dagen!!

    Je kerstkaart vind ik heel mooi, oud knipvel of niet hij is mooi
    Met die sterren.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met wat vertraging, sorry!
    Leuk al die uitstapjes met je familie. Genieten maar, gelijk heb je!
    Heel mooie kerstkaart!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen