woensdag 30 januari 2019

Kabouters




Weer op de valreep mijn kaartje kunnen plaatsen voor de Challenge 217 van Marianne Design.
Het is mijn derde kaartje met kabouters waar ik eindelijk tevreden over was. En smaken verschillen natuurlijk, dus misschien vinden jullie het helemaal niks. Het thema was dus kabouters/gnomes.

http://mariannedesign.blogspot.com/2019/01/challenge-217.html

Ik heb gebruikt:
Dutch doobadoomal
Pretty paperbloc : Canadian Fall.
Paddestoelen: LR0372
Eikels:LR0373
Bladeren:LR1336 en 0430 en LR 0373
Plaatje: HK1703
Takjes: CR1419

Ik wens jullie nog een gezellige avond en morgen kom ik weer met een kerstkaart dat is vorige week helaas niet gelukt.

9 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk hè, die kabouters!
    Vrolijk herfstkaartje heb je gemaakt Marian.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer een leuke kaart Marian!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kabouterkaart Marian!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marian,wat een leuke kabouter kaart ,heb je gemaakt

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk even zo'n herfstkaartje tussendoor. Hij is superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze blijven leuk, die gnomes! Lekker herfstig kaartje geworden. Ik hoop dat de andere twee niet in de prullenbak zijn beland? Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kabouter kaart is mooi geworden Marian.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk de kabouterkaart Marian. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen