donderdag 20 december 2018

Kerstkaart week 51


 Dit kaartje gemaakt voor de challenge bij Marianne  Design clubs en voor de kerstkaarten donderdag van 52 weeks to Christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.com/2018/12/kerstkaart-week-51.html

Hebben jullie ook nog maar zo weinig kerstkaartjes terug ontvangen, voor mij dit jaar opvallend veel.Ik heb dit jaar mijn kerstpost voor het eerst met Sandd zegels verstuurd, en pas van één persoon gehoord dat mijn kaartje bezorgd is. En ze zijn al anderhalve week onderweg. Dus ik ben benieuwd.
Anders is dit voor het eerst maar ook voor het laatst. We hebben nu ook in de stad een vast Sandd postpunt gekregen dus was er in eerste instantie blij mee., maar we wachten het af.

Ik heb gebruikt:
Stans van Studio Light.
Pretty paperbloc: Country Christmas
Mal: CR 1334
Plaatje : IT 560
Stempel: CS 0861
Auto: Col 1435
Boom: LR 0556
Bel en hulst: Col 1363

Ik wil jullie allemaal heel gezellige Kerstdagen wensen, voor mij begint het vanavond al een beetje  want, wij hebben vanavond kerstfeest van de vereniging met o.a. een gezamenlijke maaltijd. Dat is altijd heel gezellig en sfeervol. En ik wil jullie allemaal nog hartelijk bedanken voor die gezellige reacties op mijn kaartjes het hele jaar door. Daar wordt altijd heel blij van.


27 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, Marian. Mooi model en heel mooi versierd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje en die stans van die auto is erg leuk! Ik heb ze ook met Sand verzonden maar al heel vroeg! Die zijn allemaal aangekomen. Het duurt even wat langer maar volgend jaar gewoon direct na s'klaas weg doen zijn ze zeker op tijd!Fijne dagen en een goed 2019! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, mooi model en heel mooi versierd ! In België was een poststaking, dus er komt ook heel weinig post, en de postbussen zitten vol, die worden precies niet (vaak) geledigd... Jammer, juist met de feestdagen. Maar ik wens je alvast een fijne kerst ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Marian, deze mal blijft mooi he , heb hetzelfde hoor ook nog heel weinig kaartjes gehad , zal toch van de staking komen denk ik
    Gezellig dat je weer meedoet met week 51 met je prachtige bijdrage
    Alvast maar hele Fijne Feestdagen en een goed 2019 gewenst,
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende kerstkaart, die auto vind ik ook zo leuk!!
    hier mijn kaartjes al gelijk na de sint gepost, hopen dat ze optijd zijn, veel eerder kunnen we toch niet gaan posten.
    Fijne feestdagen toegewenst.
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart heb je gemaakt! Ik heb ook nog heel weinig kaartjes gekregen. Ik heb ze vlak na de Sint met Sandd zegels verstuurd dus ik hoop maar dat ze allemaal aangekomen zijn.
    Alvast fijne dagen gewenst, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart. Hier een overload aan kaartjes, waaronder 2 via Sandd.
    Fijne feestdagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart met dit winterse tafereel. Ik wens je alvast heel Fijne Feestdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marian, wat een mooie kerstkaart. Heel warm. Leuk die belletjes op beide flapjes.
    Alvast hele fijne dagen en een goed en gezond 2019 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk komen al je zelfgemaakte kerstkaarten op plaats van bestemming aan Marian. Je gemaakte kerstkaart is weer een hele mooie!
    Jij hebt vanavond vast een hele leuke avond bij de vereniging, altijd gezellig! Ik wens jou ook alvast hele fijne Feestdagen en weer veel gezelligheid in blogland het nieuwe jaar!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit jaar heb ik 60 kaarten met Business Post verstuurd, die zijn inmiddels 10 dagen onderweg, ik krijg nog steeds reacties dat ze wel binnen komen.Het duurt gewoon altijd lang met de kerstpost, jij maakte weer een mooie met de leuke ticketstans
    fijne feestdagen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kerstkaart, Marian.
    En bedankt voor het leuke kaartje dat hier gisteren in de bus lag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marjan,
    klopt wat Ans zegt. Ik denk dat er morgen een hele stapel komt. En deze is weer geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Marian.
    Wij hadden gisteravond kerstviering bij onze verenigingen het was heel gezellig....zal bij jullie vast ook zijn!
    Groetjes en succes met je post,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje Marian, zo een mooie van vorm en mooi 'aangekleed'
    ook ik vind dat de kaartjes lang onderweg zijn...Hopelijk komen ze wel allemaal op plaats van bestemming...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kaart Marian!!!
    Ik heb mijn kaarten ook met Sandd verstuurd en ook daar zijn er pas een paar van aangekomen.
    Ik heb in december 3 verjaardagen en meestal verstuur ik mijn kaartjes aan de late kant. Nu was ik een keer vroeg en komen ze dus weer heel laat aan....jammer hoor.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Marian! Leuk hoe je dit model hebt gebruikt en aangekleed. Ook mijn kaarten zijn al ruim anderhalve week onderweg via Sandd, sommige zijn al wel aangekomen, het wisselt heel erg. Ik ga van het goede uit, dat ze er allemaal zijn met kerst 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooie kaart Marian!
    vreemd hoe kaartjes op eenzelfde dag gepost zo verschillend aankomen hé. het is nu natuurlijk wel superdruk voor de postdiensten maar niet leuk als ze pas na kerst in de bus vallen ...
    Hopelijk had je een leuk kerstfeest gisteren!
    Fijne feestdagen!
    Nancy DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. helemaal leuk is dit geworden ! mooi gedaan
    Fijn dat je er weer bij bent, deze voorlaatste, drukke week !
    grtjs, Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart is dit. Het model komt zo mooi uit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marian ,dit is je laatste v h jaar !!!!
    Het is weer een mooitje,Wij krijgen niet zo veel kaarten meer als vroeger,stuur nu ook minder eigen gemaakt,ik heb ze niet eens. Alleen voor de mensen die het echt waarderen ,en m'n vriendinnentjes ,Ik wens je fijne feestdagen en een super nieuwjaar.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, mooi model ook
    fijne kerstdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaartje is echt schitterend marian!
    Vorig jaar zijn de helft van mijn verstuurde kaarten via Sandd niet aangekomen en ondanks wat twijfel en ik nog bijna een heel velletje Sandd zegels had durfde ik het dit jaar toch niet aan en heb de zegels van PostNL gebruikt, deze waren er nu binnen 1 dag,wat ook uitzonderlijk is want PostNL is ook niet top.... Toch ben ik blij dat ik de Sandd zegels niet gebruikt heb want gisteren stond er alweer een groot stuk in de krant hoe slecht ze ook weer dit jaar zijn.... hopelijk komen jullie kaartjes allemaal snel! Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart met deze leuke stans Marian. . Heel eeg leuk met dit plaatje en het autootje ervoor. Ik ben ouderwets stuur gewoon met post.nl... hopelijk komen de kaarten nog aan. Maar duurt het gewoon wat langer. Er is natuurlijk ook veel onderweg.... alvast fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2019. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een bjoetie Marian,

    Ja ook hier komen de kaartjes moeizaam binnen, ook die van Post.nl
    Ik doe ze tegenwoordig gelijk naar Sinterklaas op de post...

    Ik wens je fijne kerstdagen

    Liefs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen