donderdag 16 augustus 2018

Kerstkaart week 33


Ik was bijna vergeten dat het alweer kerstkaarten donderdag is. Er zijn hier in Friesland dan ook zoveel leuke activiteiten om te beleven. Al twee weken het Skûtsje silen, dat volg ik dus elke dag op Omrop Fryslân TV, heel spannend en doe ook mee aan de Skûtsje-pool. Leuk hoor en dan begint morgen in Leeuwarden het straat theater gebeuren met de Reuzen. Lijkt me helemaal geweldig.
En dan natuurlijk de fantastische zwemprestatie die Maarten v.d. Weijden gaat proberen te halen.
De Elfsteden zwemtocht van 200 km. Zondagmorgen om 9.00 uur komt hij langs Bolsward.
Dit zijn de drie dingen die ik nu noem maar, er is en was hier natuurlijk nog veel meer te beleven.

Maar nu snel naar de kaart die ik zonet snel even in elkaar heb gezet.
Gemaakt voor de challenge van 52 weeks to Christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.com/2018/08/kerstkaart-week-33.html

Ik heb gebruikt:
Dessinpapier uit een blok van het Kruidvat.
Mal: StensilSL96 Studio Light.
Plaatje:Amy Design
Ster: MD Creatable LR0129
Tekst: hergebruik van kerstkaart.

Ik wens jullie nog een gezellige middag en avond, en leuk dat ik weer veel reacties had op de vorige kaart. Hartelijk bedankt daarvoor.

22 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart heb je gemaakt, Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian, na een flinke poos afwezigheid heb ik het bloggen weer opgepakt. Heb even terug zitten kijken bij je en veel moois gezien!!!
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kerstkaartje Marian! Bedankt voor het meedoen bij 52WTC.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooie kerstkaart wéér voor deze week Marjan
    Wat heb jij het druk dáár, veel plezier , ik ga naar Kampen toe !
    Alvast een heerlijk mooi weekeinde dáár
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, Marjan.
    Lekker genieten van al die festiviteiten. Straks zijn ze weer voorbij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch dat er zoveel leuks en interessants om je heen te beleven is Marian. Lekker genieten hoor en dat doe ik van je leuke kerstkaart. Gaaf model.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Marian met de leuke ticketmal!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart Marian,
    gezellig dat er zoveel festiviteiten zijn,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt Marian. En wat leuk hoe je Friesland zit te promoten;-) Geniet nog maar van al die leuke activiteiten. Super hoe die Maarten vd Weijden de 200 km gaat zwemmen. Daar heb ik veel respect voor.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend kerstkaartje heb je voor deze week gemaakt Marian...
    en geniet maar heerlijk van al die sportieve evenementen in jou buurt...Het beloofd best lekker weer te worden...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zag al heel wat promotie voor die reuzenevenementen, vast super om mee te maken! En die zwemtocht, amai, zo'n afstanden...
    Je maakte weer een mooie kerstkaart voor onze kerstkaartjesdonderdag!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor, al die activiteiten om van te genieten, Marian! En dan ook nog een mooie kerstkaart gemaakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Marjan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marian,
    Ja in Friesland is altijd wel wat te beleven. EN nu helemaal met Leeuwarden als culturele hoofdstad.Je kaart is heel mooi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje marian!...zo te lezen is het genieten in Friesland.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. helemaal leuk is deze geworden
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er valt veel te beleven in Friesland als ik dat zo lees.
    En het weer is ook nog prima voor al die activiteiten.
    Je kerstkaartje is erg leuk! Mooi papier en een leuk plaatje!
    Fijn weekend groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke dingen allemaal. die reuzen had ik ook wel graag gezien maar is een beetje te ver weg. Geniet ervan en de kaartjes komen dan wel weer. Deze is in ieder geval mooi gelukt! Leuke vorm ook! Fijn dat je toch meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja,Friesland staat lekker in de belangstelling hé, gezellige dingen allemaal.
    De reuzen had ik ook wel willen zien,maarja een beetje ver weg hé.
    Je kerstkaart is weer super mooi.
    Nog veel plezier met alle aktieviteiten
    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marian,

    Inderdaad lang geleden....
    Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Onze provincie stond bol van de leuke activiteiten
    de afgelopen dagen. Met voor mij als hoogte punt
    het kampioenschap voor het Grouster skûtsje en de reuzen.
    Nu nog genieten van IFKS of volg je dat niet?

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen