donderdag 31 mei 2018

Prettige Feestdagen




Misschien hebben jullie me gemist vorige week, maar het waren weer drukke weken, mijn dochter geholpen met de verhuizing en allerlei andere dingen te doen. Dus maar een weekje geen kerstkaartje.
Deze week lukte het wel en heb ik een criss cross kaart gemaakt.
Voor de challenge van 52 weeks to christmas.
http://52weekstochristmas.blogspot.com/2018/05/week-22-met-uitdaging-mei.html

Ik heb gebruikt:
Pretty paperbloc: Silver Stars.
Sterrenrand: LR 0134
Stikstans van Crealies.
Tekst-stempel : Crealies.
Plaatje: MB 0168
Grote label: CR 1352
Grote tekst CS 0978

Ik ga straks even bij jullie langs, en wens jullie nog een gezellige middag. Ik hoop met niet teveel onweer of wateroverlast. Ik moet vanmiddag nog naar een verjaardag dus hoop ook dat het droog blijft.Verder wil ik jullie hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn kaartjes.

15 opmerkingen:

  1. Leuke crisscross kerstkaart Marian, gezellig dat je toch weer mee
    deed met week 22 ondanks dat je het druk had met alles en nog wat.
    Fijne verjaardag en tot blogs van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier hebben we de regen en het onweer al gehad.....hopelijk valt het bij jullie ook mee!
    Je kaartje is heel erg leuk Marian!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat je er deze week weer bij bent, en met zo'n prachtige kaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi kerstkaartje! Hier schijnt het zonnetje nu maar we hebben erg veel onweer en regen gehad vanmorgen.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje, leuk modelletje
    fijn dat je weer van de partij bent deze week !
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model kaart, mooie kerstkaart.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk zo'n crosskaart!
    Mooi gemaakt!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart,leuke randjes en een mooie tag met tekst,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marian, hier heeft het vanochtend geregend maar even later kwam weer de zon en leek het eens zo plakkerig..bleh.
    Je criss-cross kerstkaart is mooi gelukt vind ik, blijft zo'n leuk model ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk dit kaartje met een mooie tag erin Marian
    Hier is het momenteel heerlijk weer buiten , vanmorgen ook een flinke bui gehad, maar gelukkig geen overlast...

    groetjes Rosina

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk model !!!!
    En een weekje niet meedoen, niets mis mee !
    Je had veel betere en leukere dingen te doen !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, Marian!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, prachtig versierd en nog met een label erin ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi, leuk model ook, iets om te onthouden!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie pocketrand en mooi met die sterrenrand erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen