donderdag 4 mei 2017

Grappige kerstkaart


Deze week werd er een grappige kerstkaart gevraagd bij de challenge van 52 weeks to christmas.
Ik hoop dat deze kaart grappig genoeg is : Dit beertje wat door de lucht vliegt om de komst van de kerstman aan te kondigen..

http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2017/04/challenge-april.html

Ik heb gebruikt:
Achtergrond papier blokje van het Kruidvat.en Yvonne creations.
Sterrenkrans : Memorybox
Stempel MD Eline EC0155
Klokje  MD CR 1343

Ik wens jullie nog een mooie avond. en om acht uur vanavond denken we even aan alle slachtoffers van de tweede wereldoorlog. Ik hoor Herman van Veen net zeggen: "Ik ben van na de oorlog en ik hoop dat dat zo blijft" Ik ben dat ook en ben het daar volkomen mee eens.
Verder wil ik jullie nog even hartelijk bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje.



7 opmerkingen:

  1. Grappig hoor Marian deze vliegende kerstman!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstkaart Marian!Succes!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en grappige kaart Marian,
    heel erg mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Marian !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei de grappige kaartjes zijn ontzettend leuk marian!
    Je bent een mooi fotomodel!!
    Fijne avond, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, wat een schattig beertje! Leuke kaart, Marian.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooie en leuke kerstkaart Marian!
    groetjes
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen