zaterdag 12 juli 2014

Expositie




Hallo  Blogvriendinnen,
Ik werd een paar weken geleden gebeld door de activiteiten begeleidster van Verzorgingshuis Huylckestein, hier in Bolsward..
Ze had van een paar dames gehoord dat ik zulke "mooie" kaarten maak en, of ik het dan leuk zou vinden om ze eens te laten zien. Ze hebben daar een vitrinekast in de centrale hal staan, en daar nodigen ze hobbyisten voor  uit, die dan daar hun creaties gedurende drie maanden  ten toon mogen stellen.
Dat vond ik wel leuk natuurlijk, Vorige week heb ik hem ingericht en afgelopen donderdag was de officiële opening daarvan. Het was een groot succes, heb al heel veel complimentjes mogen ontvangen.
Mag ook nog wel wisselen, want ik heb natuurlijk steeds verse aanvoer (haha). Mocht bij de opening ook wat over mijn hobby vertellen en ze stelden volop vragen. Want men heeft soms geen idee, hoeveel tijd en materiaal  er in het maken van veel kaarten zit.
Ik heb een paar foto's gemaakt van de kast , dan hebben jullie een beetje een idee, hoe het eruit ziet.

Ook wil ik nog even vertellen dat ik met de kaart "Heel Holland bakt"" bij de beste 3 van de CardsandScrapchallenge ben uitgekozen..!

Verder wil ik jullie bedanken voor het bezoeken van mijn blog en de leuke reacties.
En vanavond weer duimen voor de voetballers. Dat ze toch tenminste 3e van de wereld worden, en toch ook in staat zijn om wat doelpunten te maken, en de Duitsers laten zien, dat wij het ook kunnen. (haha). En de droom van van Gaal uit laten komen, om ongeslagen te blijven .
Nog een gezellig weekend gewenst.

4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat leuk nu heb je nog een kaartenhoekje erbij! Hihihi staat echt super zo bijelkaar! En gefeliciteerd met je vermelding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian,
    Wat leuk dat je bent gevraagd om je kaartjes te showen het ziet er heel erg leuk uit zo'n vitrinekast vol met jou zelfgemaakte kaarten. Complimenten hoor en ook voor je top 3 plekje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig leuk voor je!!! Stoer hoor om te exposeren...maar ja, je kaarten zijn dan ook altijd mooi!!!
    De "jongens" zijn voor mij al helden hoor!!! Ze hebben er al 28 achter zich gelaten maar ja, het zou leuk zijn as dat er 29 werden....
    Liefs Joke en een fijne avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marian. Wat een eer dat je kaarten in de vitrinekast mogen staan. Leuk om ze je kaarten te showen! Je kan ze wel laten zien het zijn prachtige kaarten. Leuk met de plek in de top 3 met de prachtige bakkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen