vrijdag 9 mei 2014

Knoopjes


Hallo Allemaal.
Ik zag dat ik er weer een nieuwe volger bij heb, Hartelijk welkom Ellie, ik hoop dat je mijn blog leuk genoeg blijft vinden om af en toe eens langs te komen.

Nu even verder over  de kaart.
Voor de vorm van de kaart heb ik weer de mooie Go Kreate mal Frilly 7 gebruikt.
Het achtergrondpapier is van een Pretty paperbloc Don & Daisy. Het knipvel van Mattie MD 0056,
creatable LR 0271, een stukje crispy lint  en  Joy clearstamp 6410/0005. en 3 knoopjes.

Met deze kaart wil ik meedoen aan challenge 209 van cardsandscrap : Cute as a button  (knoopjes)
http://www.cardsandscrap.nl/2014/04/uitdaging-209.html

Ik wens jullie allemaal een heel gezellig weekend .

6 opmerkingen:

  1. Hoi Marian. Wat een prachtiie kaart met deze mooie pot vol bloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW wat een schitterend kaartje en lieve kleurtjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart
    leuk zo met die knoopjes
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Marian en precies zoals corrie
    zegt erg leuk zo met de knoopjes.

    leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG kaartje Marian met die knoopjes. Zo zijn het net kleine bloempjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen