zondag 2 februari 2014

Valentijn

Deze keer heb ik een easelkaart gemaakt . Met een Magnoliastempel.
Het achtergrond papier is  van een Marieke Paperbloc.
De Hartenmallen zijn van Cheery-Lynn, Creatable LR 0295 - PP1401 - LR 0116- LR0242
Craftable CR 1223. De vlinder is van Joy.

Verder wil ik jullie weer hartelijk bedanken voor het bezoek aan mijn blog en de leuke reacties op mijn vorige kaart.

Met deze kaart wil ik meedoen aan http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ challenge 45
 waarvan de opdracht luidt: Maak een Valentijnskaart.

7 opmerkingen:

  1. Echt een liefdeskaart, leuk gemaakt hoor, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie easelkaart gemaakt. prachtig dat hartenstans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje Marian
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt , supermooi.!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marian, wat ontzettend mooi en leuk bovendien. Je hebt de harten op een mooie manier gebruikt.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Marian.

    groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige Valentijns-easel-kaart !!
    Leuk dat je meedoet bij TFM.
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen