zondag 29 januari 2012

Schaats Ster

Het gaat de komende week toch nog winter worden volgens de berichten, dus vond ik het wel leuk om even met de stempels van  schaatsers aan de gang te gaan. Was eigenlijk al met voorjaarskaarten begonnnen,  maar die moeten nu maar weer even wachten. Het model van deze kaart had ik gezien op het blog van Tineke, zij had het patroon erbij gezet. Ik vond het zo leuk, heb het dan ook gebruikt. Stempel ingekleurd met distress inkt. De boom is een stans van Magnolia. Verder creatable LR 0129 en sneeuwvlok stans van Cuttlebug. Achtergrondpapier is van een Pretty Paperbloc. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. En natuurlijk wil ik mijn trouwe volgers nog even hartelijk bedanken voor de leuke berichtjes, welke ik altijd erg leuk vind om te lezen. Er komt nog een kaartje aan met een schaatser,  dus zeg ik maar weer tot de volgende kaart en groetjes van Marian.

7 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart Marian!!! En inderdaad een heel erg leuk model....
    Ben je ook zo blij dat het nog even écht winter wordt???
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Marian. Modelletje is indd wel erg leuk.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Marian, en het model van de kaart super!

    Fijne week en tot de volgende kaart,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gedaan met de ijsster erachter, een mooi geheel hoor! Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is een hele leuke aparte vorm kaart.
    leuk opgebouwd met je stempelafdruk en creatables.
    passen goed bij elkaar!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en wat een leuke vorm, past erg goed bij het kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Marian wat een prachtige kaart weer meis! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen